10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 35009327

HEY CLAY Roztomilí maznáčikovia

HEY CLAY Roztomilí maznáčikovia

Kreatívna sada Hey Clay obsahuje 15 nádobiek s mäkkou, jemnou a voňavou modelínou a prístupový kód do aplikácie. Farby v balíčku vám umožnia vytvoriť 6 postavičiek. Modelovanie napomáha k rozvoju zručnosti a podporuje rozvoj kreativity. Celý popis
18,90 €
18,90 €
Získajte dopravu ZADARMO so
Vrátenie zadarmo cez Packetu

Už zajtra na výdajnom mieste
Už zajtra na vašej adrese

Overený tester
20.11.2023
Testuj.to recenzie
Neľutujem že som túto plastelínu objavila pre môjho 5r syna. Syn je dosť tvorivý preto to bola pre neho veľká radosť. Krásne sa prehra dlhé hodiny. Konzistencia úplne super jemná aj pre tie menšie rúčky. Ľahko sa s ňou pracuje. Aplikácia ku HeyClay veľmi krásne vysvetľuje ako danú postavičku zostaviť a tým pádom si dieťa ľahko poradí aj samo. Určite ju odporúčam všetkým mamičkám ❤️
Farebnosť, množstvo, ľahká manipulácia
Rýchle schnutie
Overený tester
17.11.2023
Testuj.to recenzie
Modelovali sme s trojročným dieťaťom. Spočiatku som modeloval skôr ja a ono so záujmom sledovalo, ale neskôr sa odvážilo viac pomáhať s niektorými časťami. Po prvom zvieratku zavelilo jasné: "Ideme stavať ďalšie"! Modelína pekne drží tvar, ale trošku ťažko sa modeluje. Preto by som odporúčal pre staršie dieťa, ktoré má viac sily i trpezlivosti. Modelína má veľmi mierne kyslý zápach, ktorý neprekáža. Aj po hodinách modelovania mám dobrý pocit na rukách - nie sú ani vysušené a ani sa na ne modelína nelepí. Farby sú výrazné a pekné. Potešilo, že sa dá vytvarovať do tvaru guličky a hádzať o stenu a vynikajúco skáče ako skákalka. Po vyschnutí má penovú konzistenciu a dobre drží tvar. Návody sú v animovanej podobe v priloženej aplikácii do mobilu - to núti dieťa pozerať do obrazovky.
konzistencia
animované návody
skáče ako skákalka
balenie
návod len v smartphone
príliš tvrdé na modelovanie pre menšie deti
Overený tester
17.11.2023
Testuj.to recenzie
Testovali jsme hmotu Hey Clay, každá barvicka má svůj kelímek, coz je skvěle, protože pokud chcete uchovávat na další tvarování, musíte vždy vrátit zpět a dobre uzavřít, jinak vyschne a muzete vyhodit (nebo si vyrobit trvalou hracku). Hmota lehká, penova, nebarvi, nerozpada se, po vyvaleni kuličky mate hopika, perfektně skáče. K dispozici přehledná aplikace s návody i pro nekteativce.
Nebarvi
Dobre tvarovatelna
Jednoduché navody
Možnost výroby trvale hračky po zaschnutí
Vyhrajou si malinke deti
Musí se pocitat s tím, ze nevydrží dlouho, musí byt stale uzavřeno, na vzduchu vyschne
Overený tester
16.11.2023
Testuj.to recenzie
Jsme velmi spokojený s modelovací hmotou Hey Clay Roztomilí mazlíčci. Její konzistence mě překvapila, syn s ní bez problému mohl vytvořit cokoliv si vymyslel. Šlo mu to opravdu snadno. Nejvíc jsme si vyhrály s mobilní aplikací, kdy jsme vytvářely zvířátko podle aplikace krok za krokem. A je to opravdu snadné a ve formě hry. Za mě je super a vhodná pro děti kteří rádi tvoří. Určitě doporučuji a doporučím i známým a rodině.
Mobilní aplikace
Overený tester
16.11.2023
Testuj.to recenzie
Hey Clay hmota je už na prvý pohľad veselá, na krabičke sú znázornené veselé a vtipné zvieratká. V balení nájdete 15 nádobiek pestrej farebnej hmoty a pomocné nástroje. Po otvorení nádobky sa na vás hmota usmieva. Hmota je ľahká, nelepí sa ani na ruky ani na iné predmety. Po zakúpení balenia odporúčam nainštalovať aplikáciu, ktorá je tiež veľmi veselá, hravá a náučná. Cez aplikáciu si môžete zahrať jednoduché hry, ako pexeso, puzzle, piškvorky alebo sa naučíte nové zaujímavosti. No a aplikácia ešte ponúka návody na tvorenie postavičiek, či už zo zakúpeného balenia alebo aj iné. Postavičky sú veľmi veľmi vtipné. Hmotu Hey Clay a aj aplikáciu odporúčam.
Pestrá škála farieb
Množstvo hmoty
Ľahkosť hmoty
Pomocné nástroje
Aplikácia - veľmi vtipná
Aplikácia - hravá
Aplikácia - náučná
Synčekovi sa nepáčilo, že nie je možné oddeliť farebné časti od seba ak už niečo spojíte
Overený tester
16.11.2023
Testuj.to recenzie
Hey Clay Roztomilí miláčikovia je super darček pre deti rôzneho veku. Dokáže ich odpútať od počítačov, mobilov, či tabletov. Má veľmi dobrú konzistenciu, krásne farby a veľmi dobre sa s ňou pracuje. Žiadne dieťa, či dospelý nebude mať problém s modelovanim z tejto hmoty Hey Clay. Na krabičke je niekoľko zvieratiek, ktoré si deti isto skúsia vyrobiť. My sme k tejto sade dokúpiť ešte jednu so zmrzlinkami. Naozaj sa deti vyhrajú a potom majú svoju postavičku, ktorá stvrdne a je ako tuhá pena.
Farebnosť
Konzistencia
Nelepí sa
Bez vône a zápachu
Nič
Overený tester
16.11.2023
Testuj.to recenzie
Tento produkt hodnotím velmi kladně. S hmotou Hey Clay se pracuje velmi snadno. Nelepí, nebarví, je bez parfemace a je nadýchaná jako sníh. Oceňuji velmi minimalistické balení jednotlivých hmot. Mobilní aplikaci hodnotím velmi kladně, při hraní hry a modelování jsme si to se synem náramně užili. Aplikace je vhodná pro děti.
Textura
Nic
Overený tester
16.11.2023
Testuj.to recenzie
Deti miluju tvorit,svet objavuju aj rukami,preto modelovacia hmota Hey Clay je ako stvorena na rozvijanie kreativnych schopnosti deti.Pomocou aplikacie si mozu vytvorit roztomile zvieratka z obalu vyrobku,ale aj mnohe ine zvieratka ci postavicky.Okrem navodov aplikacia ponuka aj hry ako pexeso ci piskvorky,je prehladna,vesela a farebna. Samotna modelovacia hmota je prijemna na dotyk,bez zapachu a nelepi. Kazda farbicka je zabalena zvlast,kelimky su dobre a tesne uzatvaratelne,takze sa hmota moze opakovane pouzivat. Vytvorene postavicky si mozu deti nechat vyschnut a tak sa s nimi dalej hrat. S Hey Clay modelovacou hmotou sa zabavili nielen moje deti,ale aj ja ?
-sytost farieb
-kazda farba je zvlast zabalena v dobre uzatvaratelnom tegliku
konzistencia hmoty je prijemna
aplikacia sa dlhsie nacitava
Overený tester
15.11.2023
Testuj.to recenzie
Především mě mile překvapila konzistence modelíny, její struktura a v neposlední řadě i její vůně. Krásně dítě zabaví třeba na celé dopoledne když je venku ošklivo. Z Hey Clay se dá tvořit plno zajímavých postaviček, autíček a mnoho jiného. Naprosto doporučuji!
otevřená kreativita
nápadivost
propracovanost
při aplikaci jinak barevných hmot k sobě ihned přilne a tudíž, je hmota ihned dvojbarevná
Overený tester
15.11.2023
Testuj.to recenzie
Hey Clay Roztomilí miláčikovia sú fantastickou hračkou pre malých umelcov. Sada na modelovanie ponúka jednoduché a nelepivé materiály, ktoré deti ľahko tvarujú. S aplikáciou na tvorbu krokovým sprievodcom sa deťom otvára priestor pre tvorivosť a rozvíjanie jemnej motoriky. Každá postavička je farebne bohatá a po vyschnutí zostane trvalým suvenírom. Hey Clay je skvelý spôsob, ako zapojiť deti do tvorivej činnosti a rozvíjať ich umelecké schopnosti.
Farebnosť
Jednoduchosť
Kreatívnosť
manuál v aplikácií a dieťa musí pozerať do telefónu alebo tabletu
Overený tester
15.11.2023
Testuj.to recenzie
Dostali sme možnosť vyskúšať plastelíny Hey Clay Roztomilý miláčikovia. Dcérka od kedy ju máme sa hrá len s ňou. Konzistencia je mäkká, nesmrdí, nelepí sa na ruky a nedrobí sa. Najviac sa dcére páči že ju môže naťahovať na veľmi dlhé špagety ktoré držia tvar. Keď spája dve rôzne k sebe drží pekne pri sebe a nespadnu. Ďalšia výhoda je že sa plastelíny nachádzajú v pekných malých kelimkoch kde po otvorení sú smajlíkovia. Majú pekné žiarivé farby a sú vhodné pre detičky ktoré sa radi hrajú s plastelínou a vymýšľajú nové veci.
Konzistencia
Viac farieb a žiarivé
Aplikácia
Dobre sa s ňou manipuluje
Nedrobí sa
Doplnky na dotvorenie
praktické otváranie
Overený tester
15.11.2023
Testuj.to recenzie
Mna hmota hneď po rozbalení oslovila. Páči sa mi, že je v priesvitných kelímkoch. Syn má dva roky a tiež hneď pribehol čo to je a vydržal sa s ňou hrať vyše hodiny. Hmota sa krásne naťahuje dokážu sa s ňou zahrať aj najmenšie deti. Pri modelovaní sa veľmi ľahko lepia jednotlivé farby k sebe a neodpadavaju. Veľké plus, že nezostáva po nej neporiadok. Budem ju určite kupovať ako darček pre známych.
Vôňa
Konzistenia hmoty
Super sa naťahuje
Aj pre najmenšie deti
Žiadne negatíva nevidím
Overený tester
14.11.2023
Testuj.to recenzie
Veľmi pozitívne hodnotím hlavne materiál , veľmi dobre sa s ním pracuje .moje 2 dcérky si ju hneď obľúbili a hned išli tvoriť . Ma aj zaujímavú vôňu takže určite odporúčam všetkým .Dcérky sa veľmi tešili a hned vyrábali podľa návodu v aplikácii rôzne zvieratká ?
Material
Farby
Vôňa
Vsetko ok
Overený tester
13.11.2023
Testuj.to recenzie
Hmota je jednoduchá na tvarování a po zaschnutí je lehká, pěnová. Balení obsahuje mnoho barev. Tvoření je možné dle fantazie nebo krok po kroku s aplikací, která je snadná na používání. Pro více možností tvorby postaviček v aplikaci je třeba zaplatit. Hmota se dá také trhat nebo se z ní dají dělat hopíci
Snadne tvarování
Spousta barev
Aplikace je jednoduchá na pouzivani
Pro větší množství zvířátek/ příšerek je nutno zaplatit v aplikacu
Overený tester
13.11.2023
Testuj.to recenzie
Roztomilá zvířátka od Hey clay hodnotím jako výbornou hrou pro děti i dospělé, kteří se uklidní už při mačkání hmoty. Po otevření pudélka na vás vykoukne smajlík, což je moc milé, následně vyberete obsah pudélka a zjistíte, že nedržíte v ruce plastelínu jak by jste mohli čekat, ale spíše takovou pěnovou hmotu, se kterou se velmi dobře pracuje a je dobře tvarovatelná, navíc vás nezabarví a nemáte pocit masných rukou. Aplikace je fajn, najdete v ní příjemně zpracovaný návod, ale za sebe bych uvítala i návod v krabici. Zvířátka na druhý den na vzduchu už jsou hezky zatvrdnutá a dá se s nimi hrát.
Konzistence hmoty
Barva hmoty
Mohl být i návod v krabici