Nová kapitola pre MALL.SK je tu!
13. 2. 2025Populárny slovenský e-shop MALL.SK dostáva “nový kabát”. Už 31. marca 2025 značka MALL ukončí svoj prechod na platformu Allegro. Pre zákazníkov to znamená, že ich obľúbené benefity, ako rýchle doručenie, lokálny tím zákazníckej podpory a časté výpredajové podujatia, sa spoja s výhodami Allegra a bezkonkurenčnou ponukou online trhoviska – všetko na jednom mieste.
Pani Denisa na MALL.SK vyhrala 20 000 €
3.12.2021Našou štvrtou výherkyňou súťaže Black Friday je mladá mamička Denisa. Aj s ňou sme pripravili krátky rozhovor.
Pan Peter na MALL.SK vyhral 20 000 €
26.11.2021Naším tretím výhercom je usmievavý mladík Peter. Čo s výhrou plánuje a ako sa cítí, sa dozviete z nášho rozhovoru.
Pan Ladislav na MALL.SK vyhral 20 000 €
18.11.2021V piatok 12. 11. sme žrebovali druhého výhercu Black Friday súťaže, ktorým sa stal p. Ladislav. Ako sa cítil a aké má plány s rodinou sa môžete dočítať tu.
Pani Agneš na MALL.SK vyhrala 20 000 €
11.11.2021Navštívili sme Pani Agneš a prekvapili ju s výhrou 20 000 €. Po telefonáte s nami nám nechcela veriť, ale keď nás uvidela, tak uverila. Vďaka čomu vyhrala 20 000 €? Prečítajte si jej pocity z výhry. Ešte raz gratulujeme.
MALL.SK sťahuje Bigbrands aj Bambino a spúšťa najväčší nákupný svet s detským tovarom
23.7.2019Od pondelka, 22. júla, nájdu zákazníci v nákupnej galérie MALL.sk najväčší detský internetový svet a rozšírenú ponuku módy. Dodnes samostatné značky Bambino.sk (v Česku Proděti.cz) a Bigbrands sa v oboch krajinách sťahujú do galérie MALL a zároveň tu vznikajú zákaznícke kluby.
Mall Group posiluje partnerský predaj. Do konca roku očakáva cez 100 zapojených partnerov a 20% podiel na obrate.
17.6.2017Mall.sk v rámci Mall Group predstavuje novú B2B stratégiu na najbližšie obdobie. Jej hlavným pilierom bude partnerský predaj, ktorý v súčasnej dobe využíva už niekoľko obchodných partnerov. Ich počet chce Mall.sk v krátkej dobe zásadne navýšiť.…
MALL spustil odvážnu kampaň s holubami
6.6.2017Cieľom väčšiny reklamných kampaní je vymedzenie sa voči konkurencii a predstavenie značky v čo najlepšom svetle. MALL sa, v spolupráci s pražskou pobočkou kreatívnej agentúry ZARAGUZA rozhodol pre odvážny krok, si vlastnú konkurenciu vybudovať…