Spôsoby a ceny doručenia

Osobné odbery

zpusoby_ceny_coruceni/Osobní odběr na prodejně Created with Sketch.

Osobný odber - MALL Shop

Viac info

od 1,5 €

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na jednom z 13 MALL Shopov.

Zobraziť MALL Shopy

Základné informácie

  • Cena doručenia bežnej zásielky je 1,5 €. Cena doručenia objemnej zásielky (chladničky, práčky, apod.) je 4 €.
  • Konkrétny MALL Shop si môžete vybrať v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Akonáhle pre vás na predajni MALL Shop zásielku pripravíme, obdržíte od nás potvrdzujúcu SMS správu a e-mail.
  • Zásielka vás bude na predajni čakať po dobu 3 kalendárnych dní. Pokiaľ si zásielku v tejto lehote neprevezmete, objednávka bude stornovaná a tovar vrátený na sklad.
  • Poplatok za platbu pri prevzatí je 1,50 €.
  • Platiť na predajniach môžete v hotovosti alebo kartou.

Kedy zásielku doručíme na predajňu MALL Shop

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

Osobný odber - MALL Box

Viac info

1,80 €

Základné informácie

  • Konkrétny MALL Box si môžete vybrať v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Všetky MALL Boxy sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  • Tovar bude v MALL Boxoch na vás čakať po dobu 46 hodín.
  • Momentálne je možné využiť MALL Box iba na objednávky s jednou položkou.
  • Vzhľadom na veľkosť schránok, nie je možné do MALL Boxov doručiť objemný tovar.
  • Poplatok za platbu pri prevzatí je 1,50 €.
  • Viac informácií nájdete na www.mall.sk/mallbox

Kedy zásielku doručíme do MALL Boxu

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

zpusoby_ceny_coruceni/Osobní odběr na prodejně Created with Sketch.

Osobný odber - MALL Point

Viac info

1,90 €

Základné informácie

  • Konkrétny MALL Point si môžete vybrať v košíku v kroku „Doprava a platba“.
  • Tu taktiež nájdete informácie o tom, či je možné vo vybranom MALL Pointe platiť kartou.
  • Na MALL Pointe nie je možné vami objednaný tovar reklamovať ani odstúpiť od zmluvy. To môžete spraviť na ktoromkoľvek MALL Shope osobne.
  • Zásielka vás bude na MALL Pointe čakať po dobu 3 kalendárnych dní. Pokiaľ si zásielku v tejto lehote neprevezmete, objednávka bude stornovaná a tovar vrátený na sklad.
  • Na MALL Point si môžete poslať aj tovar označený ako Partnerský predaj (Platí pre vybraných partnerov)
  • Z kapacitných dôvodov sa môže stať, že sa doručovacia doba predĺži alebo balík bude presmerovaný do iného MALL Pointu v rámci daného mesta.
  • Poplatok za platbu pri prevzatí je 1,50 €.

Kedy zásielku doručíme do MALL Pointu

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

zpusoby_ceny_coruceni/balikan a postu Created with Sketch.

Balík na poštu

Viac info

3,20 €

Základné informácie

  • Ak je zásielka menších rozmerov, môžete si ju nechať doručiť na pobočku Slovenskej pošty.
  • V deň uloženia zásielky na pošte obdržíte od Slovenskej pošty SMS a e-mail s informáciou o jej doručení.
  • Zásielka bude na vás čakať po dobu 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte. Po uplynutí odbernej lehoty Slovenská pošta vráti balík späť na sklad.
  • Vaša zásielka bude doručená na prislúchajúcu poštu podľa zadaného PSČ vo vami zadanej doručovacej adrese.
  • Balík vydá Slovenská pošta adresátovi alebo oprávnenému prijímateľovi po preukázaní totožnosti.

Kedy zásielku doručíme na poštu

Aktuálny termín doručenia uvidíte v priebehu dokončovania objednávky v košíku.

Doručenie na adresu

Objemné zásielky

Chladničky, práčky, nábytok, atď.

Bežné zásielky

zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_do3dnu Created with Sketch.

Doručenie 2 - 4 pracovných dní

Viac info

Objemné zásielky

-

Bežné zásielky

3,20 €

Základné informácie

  • Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky. Stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu Sledovanie objednávky.
  • V deň, kedy vaša zásielka opustí náš centrálny sklad, od nás dostanete potvrdzujúci e-mail.
  • V prípade dobierky je možné u kuriéra platiť iba v hotovosti.
zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_urceny den Created with Sketch.

Expresné doručenie v konkrétny pracovný deň

Viac info

Objemné zásielky

od 15 €

Bežné zásielky

4,80 €

Základné informácie

  • Cena doručenia objemnej zásielky s hmotnosťou do 125 kg je 15 €. U ťažších zásielok je cena dopravy vyššia.

    Zobraziť ceny dopravy pre zásielky nad 125 kg ❯❮ Skryť ceny dopravy pre zásielky nad 125 kg

    126 kg – 250 kg: 19,60 €
    251 kg – 500 kg: 23,50 €
    501 kg – 750 kg: 29,40 €
    751 kg – 900 kg: 35,30 €

  • Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky, stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu Sledovanie objednávky.
  • V deň, kedy vaša zásielka opustí náš centrálny sklad, obdržíte od nás potvrdzujúci e-mail.
  • Zásielku doručíme vo vami zvolený pracovný deň.
  • V prípade dobierky je možné u kuriéra platiť iba v hotovosti.
  • Ceny dopravy neplatia pre produkty označené ako Partnerský predaj. Pri partnerskom predaji si cenu dopravy spravuje a kalkuluje každý partner samostatne.
zpusoby_ceny_coruceni/partnerske doruceni Created with Sketch.

Doprava pri partnerskom predaji

Viac info

Cena závisí na partnerovi

Tovar v rámci Partnerského predaja je dopravovaný priamo zo skladov partnera jeho vlastnými dopravcami. Cena a termín doručenia sa preto líšia v závislosti od zvoleného tovaru a príslušného partnera. Informáciu o termíne dodania nájdete v detaile produktu. Informáciu o cene dopravy nájdete po vložení tovaru do košíka, v kroku „Doprava a platba“. Mnohí partneri poskytujú aj dopravu zadarmo. Hranicu dopravy zadarmo si však určuje každý partner samostatne. Pri vybraných partneroch je možné využiť aj dopravu na MALL Pointy.

Tovar z partnerského predaja je vždy označený nálepkou: Partnerský predaj

Základné informácie

  • Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky, stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu Sledovanie objednávky.
  • V deň, kedy vaša zásielka opustí sklad, obdržíte potvrdzujúci e-mail.
  • V prípade dobierky je možné u kuriéra platiť iba v hotovosti.

Služby k doručeniu na adresu

Objemné zásielky

Chladničky, práčky, nábytok, atď.

Bežné zásielky

zpusoby_ceny_coruceni/vynos a instalace Created with Sketch.

MALL Comfort - Komplet

Viac info

Objemné zásielky

13,90 €

Bežné zásielky

Nový spotrebič vynesieme do ľubovoľného poschodia bez vašej pomoci, zároveň spotrebič zapojíme a zaistíme odvoz starého spotrebiča. Demontáž starého spotrebiča nie je súčasťou služby (starý spotrebič musí byť odpojený a pripravený, inak nie je možné realizovať jeho odvoz).

Pri využití služby je termín doručenia spravidla o 1 deň oneskorený oproti avizovanému termínu. O presnom dátume a čase vás bude informovať dopravca telefonicky.

Pri vynesení spotrebiča s váhou vyššou ako 75 kg (napr. americká chladnička) je potrebné počítať s pomocou vodičovi. Zabezpečuje spoločnosť Gebrüder Weiss.

Zobraziť viac informácií o MALL Comfort Komplet

Služba obsahuje

  • Vynesenie tovaru veľkých rozmerov do bytu.
  • Vybalenie tovaru doručovateľom.
  • Odstránenie aretačných (bezpečnostných) skrutiek (v prípade práčky).
  • Umiestnenie spotrebiča na miesto pôvodného.
  • Pripojenie k vopred pripraveným prívodom vody, odpadu, elektriny, a anténnemu rozvodu pri produktoch, pri ktorých je to podľa ich návodu použitia možné hneď po rozbalení.
  • Odvoz starého spotrebiča.
  • Odvoz obalového materiálu.

Služba neobsahuje:

  • Vynesenie tzv. Americkej chladničky, alebo iného tovaru s hmotnosťou nad 75 kg/ks.
  • Pripojenie na napätie 400 V.
  • Pripojenie alebo odpojenie plynovej prípojky.
  • Úpravy vodovodných, odpadových, elektrických prípojok alebo anténnych rozvodov.
  • Zásahy do stien, omietok, sadrokartónov nutných k úprave prípojok.
  • Zástavbu vstavaných spotrebičov.
  • Spojenie práčky a sušičky medzikusom.
  • Zmenu orientácie otvárania dverí pri chladničkách.
  • Upevnenie LCD a LED televízorov na stenu.
  • Doručenie na presný čas.

Podmienky:

Pre odvoz starého spotrebiča: spotrebič je kompletný, nepoškodený, odpojený, v prípade potreby zabezpečený, aby nedošlo k poškodeniu iného tovaru, čistý (chladnička, mraznička odmrazene, práčka vypustená,...).

Prístup k miestu doručenia max. 30,0 m, prístupový chodník spevnený, min. výška manipulačného priestoru 2,2 m, schody - min. šírka 1,1 m, dvere - min. šírka 0,8 m, točité schody nie, schody do podkrovia nie. V prípade rozmernejších spotrebičov je potrebná spolupráca zákazníka pri vynesení. Ak v dome nie je výťah, alebo sa spotrebič do výťahu nezmesti, je vynáška obmedzená po 4. poschodie.

zpusoby_ceny_coruceni/dodani do patra Created with Sketch.

MALL Comfort - Vynesenie do bytu

Viac info

Objemné zásielky

9,90 €

Bežné zásielky

Tovar Vám bude doručovaný jedným šoférom, počítajte prosím s možnosťou nutnosti vašej výpomoci.

Služba obsahuje:

  • Telefonické avízo pred doručením zásielky.
  • Vynášku spotrebiča na určené poschodie.

Služba neobsahuje:

  • Pripojenie (inštaláciu) spotrebiča.
  • Montážne, príp. iné úpravy.
  • Odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.

Ak máte záujem o odvoz starého spotrebiča, môžete si doobjednať službu Mall Comfort – Odvoz starého spotrebiča. V tom prípade starý spotrebič najprv odpojte, pripravte k transportu a umiestnite za vchodové dvere bytu alebo domu.

Podmienky:

Prístup k miestu doručenia max. 30,0 m, prístupový chodník spevnený, min. výška manipulačného priestoru 2,2 m, schody - min. šírka 1,1 m, dvere - min. šírka 0,8 m, točité schody nie, schody do podkrovia nie. V prípade rozmernejších spotrebičov je potrebná spolupráca zákazníka pri vynáške. Ak v dome nie je výťah, alebo sa spotrebič do výťahu nezmesti, je vynáška obmedzená po 4. poschodie.

zpusoby_ceny_coruceni/odvoz stareho Created with Sketch.

MALL Comfort - Odvoz starého spotrebiča

Viac info

Objemné zásielky

zadarmo

Bežné zásielky

Pravidlá pre odvoz starého spotrebiča:

  • Táto služba je zákazníkovi ponúkaná iba v prípade, že sa jedná o odvoz rovnakého druhu spotrebiča, aký si zakúpil a aký mu bol privezený.
  • Spotrebič najprv odpojte, pripravte k transportu a umiestnite za prvé uzamykateľné dvere.
  • V prípade objednania dodania na poschodie vám spotrebič odvezieme priamo z vášho bytu.
  • Tovar bude odvezený jedným šoférom za pomoci manipulačného vozíka.
  • Pokiaľ nebude s ohľadom na prípadné poškodenie vášho majetku (schodiska, stien, dverí, podlahy) možné použiť manipulačný vozík, počítajte prosím s možnosťou nutnosti vašej výpomoci.
  • Chladničku alebo mrazničku odpojte, prosím, včas, aby neobsahovali námrazu alebo vodu.
  • Práčku alebo umývačku riadu, prosím, odpojte tak, aby taktiež neobsahovali vodu.
zpusoby_ceny_coruceni/odvoz stareho Created with Sketch.

Bezkontaktné doručenie

Viac info

Objemné zásielky

zadarmo

Bežné zásielky

zadarmo

Nechajte si doručiť svoju objednávku domov celkom bezkontaktne. Službu oceníte, ak s kuriérom nechcete prísť do kontaktu, alebo keď vám priamy kontakt neumožňuje karanténa. Túto doplnkovú službu ponúkame zadarmo.

Ako to funguje?

  1. Objednajte si tovar na MALL.SK a v nákupnom košíku pri voľbe spôsobu dopravy zaškrtnite „bezkontaktné doručenie“.
  2. Vyberte platbu – pre bezkontaktné doručenie sú k dispozícii všetky typy platobných metód okrem „Platby pri prevzatí.“
  3. Odošlite objednávku.
  4. Dopravca vás bude kontaktovať SMS správou alebo e-mailom.

Ďalšie informácie

Môžem sledovať stav mojej objednávky?

Viac info

Áno. So službou Sledovanie objednávky máte svoj balík pod kontrolou. Sledujte svoju objednávku až do chvíle, kým sa vám dostane do rúk!

Pre vaše pohodlie a prehľad sme vytvorili službu Sledovanie objednávky. Už nemusíte navštevovať weby dopravcov, všetko o vašej objednávke nájdete prehľadne na našom webe. Stačí kliknúť na odkaz v e-maile potvrdenia objednávky alebo zadať číslo objednávky na stránke Sledovanie objednávky a uvidíte, či je tovar u nás na sklade, alebo už na ceste k vám.

SLEDOVAŤ OBJEDNÁVKU

Lepšie je byť zaregistrovaný

Vytvorte si u nás účet. Ako prihlásený užívateľ máte prístup ku všetkým vašim údajom a aktuálnym informáciám k objednávke, napríklad kontakt na dopravcu, informácie o platbe a pod.

Zaregistrovať sa

Problémy s doručovaním

Viac info

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na linke 02 / 5826 7310 alebo vyplňte náš kontaktný formulár

Kedy bude zásielka doručená?

Priebeh doručovania môžete sledovať so službou Sledovanie objednávky. Stačí kliknúť na odkaz v e-maile potvrdenia objednávky alebo zadať číslo objednávky na stránke Sledovanie objednávky a uvidíte, či je tovar u nás na sklade, alebo už na ceste k vám.

V prípade doručovania na naše výdajné miesta - MALL Shopy, MALL Pointy, MALL Boxy - vás budeme informovať SMS správou a e-mailom akonáhle bude vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu.

Nedoručenie alebo neskoršie doručenie zásielky z dôvodu jej viditeľného poškodenia

Aby sme zákazníkom doručovali iba bezchybný tovar, prechádza tovar pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri zistení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymenený za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa, to však môže dodanie tovaru oneskoriť. Rovnako nedoručíme tovar, ktorý sa poškodil pri preprave. Takýto tovar automaticky vraciame naspäť do skladu a namiesto neho posielame nový nepoškodený tovar. Aj v tomto prípade to môže mať za následok oneskorenie dodania tovaru.

Nedoručenie zásielky z dôvodu straty u prepravcu

Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto situácii dôjde, objednáme pre vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.

Prijatý tovar je poškodený

Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, dôkladne skontrolujte dodaný tovar.

Zásielku, ktorá javí znaky poškodenia, nepreberajte!

Ak ste si poškodenie všimli až následne, alebo ak je tovar poškodený napriek tomu, že je obal neporušený, treba čo najskôr (ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku) informovať prepravcu alebo našu spoločnosť. Viac informácií tu.

Tovar bol dodaný nekompletný alebo neodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte nám podrobnosti prostredníctvom kontaktného formuláru ( položka „Reklamácia“) a my vám následne poradíme ako ďalej postupovať.

Viac informácii o reklamácii nájdete tu.