SK lbenefity


Spôsoby a ceny doručenia

Doprava zdarma od 60 €

Prehľad

Tabuľka s cenami slúži pre vašu rýchlu orientáciu. Pokiaľ sa chcete o jednotlivých spôsoboch doručenia dozvedieť viac, podrobnosti nájdete v pravom menu.

Pre konkrétnu objednávku nemusia byť dostupné všetky spôsoby doručenia, napr. pokiaľ ide o tovar väčších rozmerov. V košíku sa vám vždy ukáže, z ktorých možností máte na výber.

Tovary doručujeme len v rámci Slovenskej republiky. Zásielky do Česka, Poľska, Maďarska, Slovinska či Chorvátska môžete urobiť cez naše lokálne obchody MALL.CZ, MALL.PL, MALL.HU, Mimovrste.com a MALL.HR.

Expresná doprava

Pri expresnej doprave odošleme váš tovar, pokiaľ je na sklade MALL a je objednaný do 09:00, v priebehu 1 pracovného dňa od objednávky.

Doprava zadarmo

Nechajte si svoj tovar doručiť úplne zadarmo pri objednávke nad 60 €.
Tento druh doručenia je obvykle o 2 až 3 dni dlhšie ako nami ponúkaná Expresná doprava. Služba sa nevzťahuje na partnerský predaj.

Mall inclusive

Pre vybrané skupiny výrobkov – chladničky, mrazničky, práčky, umývačky, televízory, máte všetko v jednom balíčku. V jednej objednávke maximálne 2 ks spotrebičov do 75 kg.
Nový spotrebič vynesieme do ľubovoľného poschodia, zároveň spotrebič zapojíme a zaistíme odvoz starého spotrebiča. Demontáž starého spotrebiča nie je súčasťou služby (starý spotrebič musí byť odpojený a pripravený, inak nie je možné realizovať jeho odvoz). Služba nezahrňuje špeciálne typy zapojenia, ako je pripojenie na plyn, pripojenie na napätie 400V, zapojenie vstavaných spotrebičov, spojenie práčky a sušičky medzikusom, zavesenie televízora na stenu a pod.
Pri využití služby je termín doručenia spravidla o 1 deň oneskorený oproti avizovanému termínu. O presnom dátume a čase vás bude informovať dopravca.

Pri vynesení spotrebiča s váhou vyššou ako 75 kg (napr. americká chladnička) je potrebné počítať s pomocou vodičovi.
Zabezpečuje spoločnosť Gebrüder Weiss.
Služba sa nevzťahuje na partnerský predaj.

Expres na pobočku do 24 hodín – Osobný odber

Využite možnosť EXPRESNÉHO doručenia do 24 hodín, pri objednávke nad 60 € zadarmo, na ktorúkoľvek našu pobočku.
Pri osobnom odbere zadarmo doručíme váš tovar, pokiaľ je na sklade MALL a je objednaný do 19:00, v priebehu nasledujúceho pracovného dňa od objednávky. Služba sa nevzťahuje na partnerský predaj.

Manipulačné poplatky Cena vr. DPH
Expres na pobočku do 24 hodín – Osobný odber

Tovar si môžete vyzdvihnúť na našich pobočkách v Bratislave, Senci, Trnave, Nitre, Trenčíne, Žiline, Poprade a v Košiciach. Pozrite sa na ich zoznam.

• objednávka nad 60 € zadarmo
• objednávka do 59,99 € 1 €

Súčasťou zásielky je nepotvrdený záručný list, ktorý vám radi potvrdíme na našej predajni, alebo po zaslaní poštou. Pokiaľ záručný list nie je pri zakúpenom tovare priložený, ako doklad pre prípadnú reklamáciu slúži faktúra.

Faktúra (daňový doklad) nie je súčasťou dodávky, zasielame ju automaticky, po dodaní tovaru, na váš e-mail zadaný pri vytváraní objednávky Prečo daňové doklady posielame v elektronickej podobe? Snažíme sa tak prispieť k ochrane životného prostredia.

Pred prevzatím si tovar prosím skontrolujte, či je obal i výrobok neporušený (u zásielky IN TIME je možná len kontrola obalu, prípadne následná reklamácia poškodeného výrobku do 24 hodín od prevzatia), v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite.
Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná.

Expres na pobočku do 24 hodín – Osobný odber

Osobný odber

Výhody:

  • Dodanie už nasledujúci pracovný deň.
  • Nie ste závislí na kuriérovi a tovar si môžete vyzdvihnúť v čase, kedy Vám to najviac vyhovuje.
  • Doplnkové služby priamo na predajni:
    • Možnosť doobjednania tovaru cez internet.
    • Možnosť nákupu doplnkového tovaru.
    • Možnosť odskúšania odevov a topánok v nových kabínkach.
    • Vrátenie peňazí ihneď, ak Vám nesadne oblečenie alebo obuv.

V prípade osobného odberu prosíme počkajte na SMS a e-mail informujúci, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie. Pošleme vám ho ihneď ako je tovar pripravený na predajni, proces nejakú chvíľu trvá. Aktuálny stav svojej objednávky zistíte v Klientskom centre v sekcii Moje objednávky.

Na predajni pre vás bude pripravený ešte nasledujúcich 5 kalendárnych dní. Pokiaľ tovar v tejto lehote neprevezmete, je uvoľnený do voľného predaja.

Štandardné dodanie Gebrüder Weiss

Štandardné dodanie Gebrüder Weiss

Tovar, a to aj ťažký a veľkých rozmerov, vám doručíme až na miesto určenia každý pracovný deň medzi 8 – 17 hodinou.

Vodič vyloží tovar za prvé uzamykateľné dvere. Nezaisťujeme inštaláciu spotrebičov, výnos do bytu a ďalšie služby.

Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie.

U kuriéra je možné platiť len v hotovosti.

Online sledovanie zásielky http://www.gw-world.sk/.

Štandardné dodanie Toptrans

Štandardné dodanie Toptrans

Tovar, a to aj ťažký a veľkých rozmerov, vám doručíme až na miesto určenia každý pracovný deň medzi 8 – 17 hodinou.

Vodič vyloží tovar za prvé uzamykateľné dvere. Nezaisťujeme inštaláciu spotrebičov, výnos do bytu a ďalšie služby.

U kuriéra je možné platiť len v hotovosti.

Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie.

On-line sledovanie zásielky Štandardné doručenie

Štandardná doprava IN TIME

Štandardná doprava IN TIME

Dopravou IN TIME obdržíte tovar, malé zásielky. Dopravná spoločnosť vám v prípade zásielky na dobierku zašle SMS s informáciou ohľadom doručenia tovaru a kontaktom na call centrum prepravcu.

Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte iba nepoškodenosť obalu výrobku, vodič nepočká na rozbalenie.

V prípade výrobnej vady alebo iného poškodenia prosím kontaktujte call centrum prepravcu na tel. 02/ 16160 alebo našu spoločnosť na tel. 02/ 5826 7310.

U kuriéra je možné platiť len v hotovosti.

On-line sledovanie zásielky IN TIME

Pre sledovanie zásielky je potrebné vyplniť:

Hľadanie podľa čísla zásielky:

  • Zadajte prvých 11 číslic hľadaného čísla balíka: obdržíte v SMS správe od prepravnej spoločnosti

Hľadanie podľa referenčného čísla:

  • Číslo zákazníka: 001 / 16031
  • Dátum odoslania (dd.mm.rrrr): nie je potrebné vyplniť
  • Referenčné číslo: (číslo FA) Vám poskytneme na zákazníckej linke: 02/5826 7310
    Prevádzková doba každý pracovný deň 8:00 – 20:00

Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie.

Štandardná doprava DPD

Dopravou cez spoločnosť DPD sa doručuje tovar až do hmotnosti 50 kg, v pracovných dňoch od 8.00 do 18.00.

Deň pred doručením budete informovaný SMSkou, príp. e-mailom o odovzdaní tovaru prepravcovi. Pokiaľ sa Vám doručenie v daný deň nehodí, môžete podľa pokynov v SMS / e-maile zmeniť termín aj adresu doručenia. Ráno v deň doručenia dostanete SMS / e-mail s informáciou, že tovar je u kuriéra na doručení.

On line sledovanie zásielky

Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie.

V prípade výrobnej vady alebo iného poškodenia prosím kontaktujte našu spoločnosť na tel. 02/ 5826 7310, alebo zákaznícky servis DPD na tel. 18373.

Slovenská pošta

Slovenská pošta

Ponúkame dve možnosti doručenia:

1. Balík na adresu

Vaša zásielka bude doručená v pracovné dni, priamo na Vašu adresu. O dni doručenia zásielky budete informovaní vopred SMS správou. Presný čas doručenia nie je možné ovplyvniť. V prípade neúspešného pokusu o doručenie je balík následne uložený na pošte. Takisto aj v prípade, ak je balík adresovaný do miesta, kam nevedie miestna komunikácia. V tomto prípade Slovenská pošta informuje adresáta zaslaním SMS avíza alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke.

2. Balík na poštu

Vaša zásielka bude doručená podľa zadaného PSČ v doručovacej adrese na prislúchajúcu poštu. O uložení zásielky na pošte budete informovaní SMS správou.

Balík vydá pošta adresátovi alebo oprávnenému prijímateľovi po preukázaní totožnosti. Odberná lehota na vyzdvihnutie balíka na pošte je 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte. Po uplynutí odbernej lehoty Slovenská pošta vráti balík späť odosielateľovi.

Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie.

Mall inclusive

Mall inclusive

Mall inclusive - vynesenie a inštalácia/zapojenie pre maximálne 2 spotrebiče do 75kg z kategórie: práčky, umývačky, chladničky, mrazničky a televízory.
Zahŕňa telefonické avízo a dohodnutie termínu doručenia, vynesenie do bytu, rozbalenie, zapojenie/inštaláciu, odvoz a likvidácia obalového materiálu, znesenie (odpojeného) a odvoz starého spotrebiča.
Pri využití služby je termín doručenia spravidla o 1 deň oneskorený oproti avizovanému termínu. O presnom dátume a čase vás bude informovať dopravca.

Inštalácia/zapojenie televízora – vybalenie, zapojenie anténneho kábla a do elektrickej siete, spustenie 1. ladenia;
Inštalácia/zapojenie práčky, umývačky – vybalenie, odstránenie aretačných (bezpečnostných) skrutiek pri pracke, pripojenie na pripravený prívod a odvod vody (k dispozícii príslušné hadice), zapojenie do elektrickej siete;
Inštalácia/zapojenie chladničky, mrazničky – vybalenie, zapojenie do elektrickej siete.
Pri vonkajšej teplote pod 0°C nie je prvé spustenie spotrebiča možné, odporúčame spotrebič aklimatizovať aspoň 24 hodín.
Služba nezahrňuje špeciálne typy zapojenia, ako je pripojenie na plyn, pripojenie na napätie 400V, zapojenie vstavaných spotrebičov, spojenie práčky a sušičky medzikusom, zavesenie televízora na stenu a pod.

Podmienky:

Pre odvoz starého spotrebiča: spotrebič je kompletný, nepoškodený, odpojený, v prípade potreby zabezpečený aby nedošlo k poškodeniu iného tovaru, čistý (chladnička, mraznička odmrazene, pracka vypustená,...).
Prístup k miestu doručenia max. 30,0 m, prístupový chodník spevnený, min. výška manipulačného priestoru 2,2 m, schody - min. šírka 1,1 m, dvere - min. šírka 0,8 m, točité schody nie, schody do podkrovia nie. V prípade rozmernejších spotrebičov je potrebná spolupráca zákazníka pri vynesení. Ak v dome nie je výťah, alebo sa spotrebič do výťahu nezmesti, je vynáša obmedzená po 4. poschodie.

Mall komfort

Mall komfort

Vynáška spotrebiča (4 € / poschodie)

Zahŕňa telefonické avízo pred doručením zásielky, vynášku spotrebiča na určené poschodie.

Nezahŕňa pripojenie (inštaláciu) spotrebiča, montážne, príp. iné úpravy, odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.

Podmienky: prístup k miestu doručenia max. 30,0 m, prístupový chodník spevnený, min. výška manipulačného priestoru 2,2 m, schody - min. šírka 1,1 m, dvere - min. šírka 0,8 m, točité schody nie, schody do podkrovia nie. V prípade rozmernejších spotrebičov je potrebná spolupráca zákazníka pri vynáške. Ak v dome nie je výťah, alebo sa spotrebič do výťahu nezmesti, je vynáša obmedzená po 4. poschodie.

Odvoz starého spotrebiča (14,90 €)

Zahŕňa odvoz od 1. uzamykateľných dverí (od zákazníka posledné dvere).

Nezahŕňa odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.

Podmienky: spotrebič je kompletný, nepoškodený, odpojený, v prípade potreby zabezpečený aby nedošlo k poškodeniu iného tovaru, čistý (chladnička, mraznička odmrazene, pracka vypustená,...). Odvoz starého spotrebiča je možné objednať len s doručením nového spotrebiča. Samostatný odvoz mimo doručenia nie je možné.

Kedy bude tovar vyexpedovaný?

Kedy bude tovar vyexpedovaný?

Termín expedície závisí od času odoslania objednávky. Nižšie nájdete prehľad termínov k jednotlivým spôsobom doručenia.

Druh dopravy Cena vr. DPH
Veľké zásielky – Gebrüder Weiss

Dopravca Gebrüder Weiss vám vo vybraných krajoch doručí tovar nad 50 kg.

• objednávka nad 60 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1,5 €)
zadarmo
• expresná doprava
(pri platbe v hotovosti dobierka 1,5 €)
14,90 €
Veľké zásielky – Toptrans

Dopravca Toptrans vám vo vybraných krajoch doručí tovar nad 50 kg.

• objednávka nad 60 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
zadarmo
• expresná doprava
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
14,90 €
Malé zásielky – IN TIME

Dopravou IN TIME obdržíte tovar, malé zásielky. Dopravná spoločnosť vám v prípade zásielky na dobierku zašle SMS s informáciou ohľadom doručenia tovaru a kontaktom na call centrum prepravcu.

• objednávka nad 60 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
zadarmo
• objednávka do 59,99 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
• expresná doprava
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
Malé zásielky – DPD

Dopravou DPD obdržíte tovar, malé zásielky. Deň pred doručením budete informovaný SMSkou, príp. e-mailom o odovzdaní tovaru prepravcovi. Ráno v deň doručenia dostanete SMS / e-mail s informáciou, že tovar je u kuriéra na doručení.

• objednávka nad 60 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
zadarmo
• objednávka do 59,99 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
• expresná doprava
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
Slovenská pošta - balík na adresu

Vaša zásielka bude doručená v pracovné dni, priamo na Vašu adresu. O dni doručenia zásielky budete informovaní vopred SMS správou. Presný čas doručenia nie je možné ovplyvniť.

• objednávka nad 60 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
zadarmo
• objednávka do 59,99 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
• expresná doprava
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
Slovenská pošta - balík na poštu

Vaša zásielka bude doručená podľa zadaného PSČ v doručovacej adrese na prislúchajúcu poštu. O uložení zásielky na pošte budete informovaní SMS správou.

• objednávka nad 60 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
zadarmo
• objednávka do 59,99 €
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
• expresná doprava
(pri platbe v hotovosti dobierka 1 €)
3,90 €
Mall inclusive (Gebrüder Weiss)

Pre vybrané skupiny výrobkov – chladničky, mrazničky, práčky, umývačky, televízory vám dopravca Gebrüder Weiss tovar doručí a zabezpečí zapojenie.

• Mall inclusive
(pri platbe v hotovosti dobierka 1,5 €)
29 €
Mall komfort
• Vynáška spotrebiča 4 € / poschodie
• Odvoz starého spotrebiča 14,90 €
Spôsob doručenia Čas odoslania objednávky Termín dodania*
Banská Bystrica do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Bratislava – Bajkalská do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Bratislava - Galvaniho do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni
Bratislava - Petržalka do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni
Trnava do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Nitra do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Trenčín do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Žilina do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Poprad do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Košice do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Senec do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Prešov do 19:00 hod Nasledujúci pracovný deň na predajni (novinka: dodávame aj v sobotu)
Doručenie dopravcom do 09:00 hod 2. pracovný deň doručené prepravcom

* Pri objednávkach uskutočnených v sobotu, v nedeľu alebo v deň pracovného pokoja, doručíme tovar na predajňu nasledujúci pracovný deň (napr. po vikende v pondelok).

Hneď, ako bude Váš tovar pripravený na predajni, budete informovaní SMS správou alebo e-mailom. Na predajni bude tovar čakať na Vaše vyzdvihnutie nasledujúcich 6 pracovných dní. Pokiaľ tovar v tejto lehote neprevezmete, objednávka bude stornovaná a vrátená na sklad.

Termíny sa vzťahujú na tovar označený ako Na sklade MALL.
Pokiaľ je tovar na sklade u dodávateľa, termín dodania nájdete v detaile produktu a v e-maily s potvrdením objednávky.

Problémy s doručením

Problémy s doručením

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis na linke 02 5826 7310 alebo pomocou kontaktného formulára.

Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky:

Dopravca tovar nenaložil z dôvodu jeho viditeľného poškodenia

Aby sme našim zákazníkom doručovali len kvalitný a špičkový tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa.

Prepravca nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení / uložení zásielky

Priebeh doručovania môžete sledovať on-line na vyššie uvedených odkazoch pri každom type doručenia. Číslo zásielky / balíka vám bolo zaslané na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.

Zásielka sa stratila u prepravcu

Stáva sa to veľmi zriedka. Ak k takejto situácii dôjde, objednáme pre vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.

Ak bola pôvodná objednávka platená:

  • Prevodom vopred
    prosíme o dodanie čísla vášho účtu, aby sme vám mohli čiastku vrátiť
  • Zľavovými poukážkami alebo darčekovými certifikátmi
    prosíme o ich kódy, aby sme vám ich mohli znova aktivovať
  • Na splátky
    prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, aby sme mohli zmluvu upraviť pre novú objednávku

Ako postupovať v prípade, ak Vám prepravca doručí poškodený tovar

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodaný tovar.
Zásielku, ktorá sa na prvý pohľad vyzerá ako poškodená – poškodený obal, nepreberajte.

Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať, čo najskôr prepravcu, alebo našu spoločnosť (prostredníctvom kontaktného formulára – položka „Reklamácie“ alebo telefonicky na zákaznícky servis: 02 5826 7310), v závislosti od druhu Vami vybranej prepravy.

  • Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)
  • DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel: 18 373 alebo 0850 373 373 (v pracovné dni 7:30-18:00 hod)
  • Toptrans - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel.: +421 233 004 125, +421 233 004 127, +421 233 004 128 (v sobotu volajte len +421 911 448 731)
  • Gebruder Weiss - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel.: +421 2 3306 6500
  • INTIME – oznámiť do 48 hodín a spísať Zápis o škode, Tel: 02/16 160