0

SONY KD-49XG8096

SONY KD-49XG8096

Výpredaj
4K Ultra HD TV s uhlopriečkou 123 cm (49 ") v rozlíšení 3840 × 2160, HDR10 / HLG, tuner DVB-T / T2 (HEVC) / S2 / C, Wi-Fi, bluetooth, LAN, webový prehliadač, Chromecast, prehrávač z USB, záznam vysielania na USB, Dolby Digital / Digital Plus. Pripojenie 4 × HDMI (ARC, CEC), 3 × USB, digitálne audio výstup, kompozitný výstup, slúchadlový výstup. Celý popis
574,30 €
574,30 €

6.10.2021
+ Televize je fajn, má pěkný obraz. - nědy horší signál wi-fi a vypadávání z aplikací (např jen u aplikace HBO GO, u Netflixu toto není) - otravné restartování po nějaké době. Nejhorší je, když máte rozkouaný film a najednou se televize vypne a restartuje. To je k vzteku! Ale toto je nešvar asi všech Android televizí - dlouhá prodleva mezi přepínáním kanálů (cca 5 vteřin). Nechápu, proč v dnešní době nedají lepší procesor, který zvládá přepínání za kratší interval? V tomto ohledu je lepší Samsung!
Pro Mentor s.r.o. P.
2.12.2020
Na televizi vyskakují reklamní bannery. Přivolaný technik nám sdělil, že televize je určena pro komerční použití a v nastavení nejde změnit na osobní použití. Nevím proč Mall.cz dává do prodeje televizi s takovýmto firmwarem. Co se týká kvality obrazu, tak TV výborná, má krásné hluboké barvy. Dále nedoporučuji zakupovat zboží na mall.cz. Nakupoval jsem na firmu a v objednávce uvedl IČ a DIČ. Mall je na fakture neuvedl. Když jsem žádal o doplnění, bylo mi sděleno, že je již po 15. daného měsíce a opravit údaje už nemohou. Že udělali chybu je vůbec nezajímá. Řešit to dle slov operátory nebudou. Opravdu přístup, kde prodávajícímu “záleží” na spokojenosti zákazníka.
Khadka A.
14.9.2020
Good picture quality and sound.. good choice with the price
Miloslav J.
28.8.2020
Po třech dnech nemám výhrady, perfektní obraz, připojení přes wi-fi, sledování youtube ve výborné kvalitě. Potřebu vyřešit současné využívání sluchátek s reproduktorem (pro nedoslýchavého) jsem vyřešil D/A převodníkem k optickému výstupu.
Jana Š.
21.8.2020
Vyrobek se jeví velmi dobře, znacné oroblémy byly s jeho doručením k dopravci, s dooravcdm spokojenost.
8.6.2020
Heureka recenzie
kvalitní televize, hodně funkcí, výhodná cena
Frantisek S.
3.3.2020
TV som kupil pretoze bezi na androide. Multimedialne - smart moznosti su sirsie ako na akomkolvek inom systeme. Celkovo je system tak primerane svizny. Nemrzne ani sa dlho necaka kym sa nieco spusti. Zvuk je biedny "hra z hrnca". Obraz kontrastny ale cierna nieje uplne cierna ide do sivej hlavne pri tmavych scenach. TV je napajany cez napajaci adapter co ma negativne prekvapilo.
Android
Jan H.
26.2.2020