0

Metz 40MTB2000

Metz 40MTB2000

28 hodnotenia
LED televize s rozlíšením Full HD (1920×1080) s uhlorpiečkou 101 cm (40"), tunery DVB-T/T2 (HEVC)/C/S/S2, multimediálny prehrávač, elektronický programový prievodca EPG, teletext, Dolby Digital Plus. Rozhranie: 3× HDMI 2.0, 1× USB 2.0, 1× VGA, koaxiálny digitálny výstup, kompozitný vstup.
250,60 €
250,60 €

9.11.2020
Televizor má pěkný ostrý obraz a dobrý zvuk, který byl pro nás při výběru podstatný. Přístroj uživatelsky příjemný. Pro náš interiér jsou nevýhodou silně k okraji posunuté stojanové nožky, což je ovšem stejné pro téměř všechny typy televizorů s touto velikostí obrazovky. V krátké době se zatím žádné vady neobjevily. Funkční vybavení přístroje odpovídá ceně. Jsme spokojeni. Jarka a Jirka.
Kristián Á.
20.8.2020
Tovar dodaný na čas a v poriadku. Spokojnosť
Lukáš K.
7.8.2020
S ohledem na cenu televize ji nelze vytknout naprosto nic. Obraz i zvuk je OK. Běžné TV vysílání (544p) vypadá OK, samozřejmě HD programy (1080p) jsou viditelně v lepší kvalitě, ale TV se i u běžného vysílání snaží seč může (vylepšit obraz). Zvuk je čistý a zřetelný. Velmi jednoduché nastavení a přehledný ovladač ji předurčují jako druhou televizi do domácnosti či pro méně technicky zdatné jedince, protože nemá žádné technické vymoženosti (smart TV), ale "pouze" přehrává televizní pořady (včetně DVB-T2). Televize má velmi tenké rámečky, mohla by být trochu tenčí ve smyslu tloušťky, ale za ty peníze... V balení jsou dodávány i nožičky pro postavení na nábytek (krajní pozice, nikoliv jedna středová noha). Televize nabíhá celkem rychle, přepínání programů není sice bleskurychlé, ale rozhodně rychlejší než např. u TV od Philips. Jedná se německou značku s výrobou v Evropě a to se také cení. Jedinou připomínku mám k minimální hlasitosti, která je na můj vkus příliš hlasitá (na nějaké noční sledování), ale to je asi o individuálním pocitu. Pokud toužíte po chytré televizi, pak stačí připojit Google Chromecast a za pár peněz budete mít plnohodnotnou chytrou TV. Za sebe tedy jednoznačně doporučuji, pokud samozřejmě nečekáte kvalitu TV za 30k - cena se někde projevit musela, ale zde je vidět, že výrobce šetřil na technologiích, které mnoho diváků ani postrádat nebude (wi-fi, vlastní OS v TV...). Za mne palec nahoru.
Jiří K.
30.7.2020
Skvělý obraz Velmi dobrá cena Krásný vzhled