Práčka objednaná cez eShop MALL.sk, s ktorým sme doteraz mali dobré skúsenosti, nám už od prvého zapojenia stále ťahala pri praní vodu, s vrátením tovaru aj napriek lehote 14 dni ktorá sluzi na vrátenie bez udania dôvodu to bolo ťažšie, keďže sa jedna o veľký spotrebič -teda by sme museli platiť dopravu v plnej sume, čo by nás vyšlo riadne draho, keďže najbližší mallshop sa nachádza cca 400 km. Na infolinke ústretoví ľudia, avšak veľa vody sa nenamútilo- nakoniec sme sa rozhodli pre zavolanie autorizovaného servisu na posúdenie chyby, súčiastku, ktorá tam bola chybná, nemáme ani po mesiaci, čiže pracka stále nefunguje. Dúfame, že sa to čoskoro zmení. Za mna čo sa týka objednávky veľkých spotrebičov do budúcna skôr cez eShop, ktorý má viac pobočiek, kde sa potom dá spotrebič vrátiť.