Dobrý deň,
bohužiaľ sa niekedy stáva že BRITA Meter prestane fungovať, ale v rámci BRITA servisu Vám bezplatne vymenia tento poškodený Meter za nový. Ak ste z Bratislavy, tak si môžete nový BRITA Meter vyzdvihnúť priamo vo vzorkovej predajni na adrese Luhačovická 6/A (v kancelárii sú denne od pon. - pia. - 8:00hod - 16:30hod a vo štvrtok od 8:30hod - 17:00hod) a zároveň prosíme, aby ste poškodený BRITA Meter priniesli so sebou, keďže tieto poškodené Metre evidujú, aby do budúcna vedeli predísť podobným problémom. Poškodený BRITA Meter vyberiete tak, že pri otvorení vrchnáku stlačíte oba jazýčky umiestnené na každej strane systému BRITA Meter - pre jeho úplne vybratie ho nakloňte dozadu smerom ku krytu rukoväte.
Ak nie ste z Bratislavy, tak Vás prosím zašlite Vašu presnú adresu na helena.mazurova@mall.sk, presný typ Vašej kanvice či ide o Elemaris XL=3,5l alebo Cool=2,4l a o sériové číslo Vášho BRITA Metra, ktoré nájdete na jeho ľavej strane.
Helena Mazurová
www.MALL.sk