Buďtea nakupujte s dopravou ZADARMO
0
mesačne

Guess

Upresniť parametre
Guess Slnečné okuliare GU00027-F 02W Guess Slnečné okuliare GU00027-F 02W
Guess Slnečné okuliare GU00027-F 02W

Slnečné okuliare. Modrá farba skiel.

môžete mať 09.05 - 10.05

Partner: Vivantis
Guess Slnečné okuliare GU6725 Guess Slnečné okuliare GU00027-F 02W
Guess Slnečné okuliare GU6725

Slnečné okuliare GUESS GU6725 – Tvar: aviator, Materiál rámu: kov, Farba rámu: zlatá, Šošovky: zrkadlové zelené, Hmotnosť: 25g. Značkové slnečné okuliare Guess GU6725 to je atraktívny model pre dámy aj pánov. Legendárny štýl Aviator je vždy moderný a praktický.

môžete mať 09.05 - 10.05

Guess Slnečné okuliare GU6970 01A Guess Slnečné okuliare GU00027-F 02W
Guess Slnečné okuliare GU6970 01A

Slnečné okuliare. Čierna farba skiel.

môžete mať 09.05 - 10.05

Partner: Vivantis
Guess Slnečné okuliare GU6970 52P Guess Slnečné okuliare GU6970 52P
Guess Slnečné okuliare GU6970 52P

Slnečné okuliare. Hnedá farba skiel.

môžete mať 09.05 - 10.05

Partner: Vivantis
Guess Slnečné okuliare GU6971 52P Guess Slnečné okuliare GU6970 52P
Guess Slnečné okuliare GU6971 52P

Slnečné okuliare. Šedo-zelená farba skiel.

môžete mať 09.05 - 10.05

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.