Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Farba: ružová, hnedá Zapínanie: zips Materiál: 100 % polyuretán Rozmery: 22×10×34 cm
môžete mať 31.07 - 01.08
Farba: biela Vzor: s nápisom Strih: regular fit Rukáv: krátky Výstrih: okrúhly Materiál: 100 % organická bavlna
môžete mať 31.07 - 01.08
Farba: čierna Strih: regular fit Výstrih: okrúhly Typ materiálu: bavlna, organická bavlna Materiál: 100 % organická bavlna
môžete mať 31.07 - 01.08
Guess kryt na mobil – značkový kryt, materiál z ekokože, odolný polyuretán, mierne vyvýšené vonkajšie okraje, ochrana displeja i fotoaparátu, efektívne tlmenie pádov.
môžete mať 30.07 - 31.07
Akonáhle si na zápästie pripnete dámske hodinky značky Guess, dostane váš outfit okamihu úplne nový rozmer. Najviac si rozhodne zamilujete lunetu osadenou trblietavými zirkónmi, ktoré sa pri každom vašom pohybe oslnivo zatrblieta. Na zápästí sa hodinky pripínajú kvalitným oceľovým ťahom.
môžete mať 31.07 - 01.08
môžete mať 31.07 - 01.08
Moderné pozlátené náušnice kôstky Color My Day JUBE02244JWYGT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Pevný oceľový náramok Equilibre UBB79080.
môžete mať 31.07 - 01.08
Nadčasový pozlátený náramok Endless Dream JUBB03270JWYG.
môžete mať 31.07 - 01.08
Pánsky oceľový náramok so zirkónmi Eternity JUMB03237JWBKGNT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Pôvabný pozlátený náhrdelník Life In 4G JUBN02146JWYGBKT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Neprehliadnuteľný pozlátený náhrdelník Good Vibes JUBN03117JWYGWHT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Guess Woman je kvetinovo-ovocná vôňa pre nespútanú ženu. Táto ľahko sladká vôňa je vhodná pre denné nosenie. Spočiatku vás osvieži mandarínka, broskyňa, červené ovocie, potom budete zahalení do kvetinového závoja, koniec dovŕši pižmo, ambra a cédrové drevo.
môžete mať 31.07 - 01.08
Romantický pozlátený náramok Rolling Hearts JUBB03353JWYG.
môžete mať 31.07 - 01.08
Moderný oceľový náhrdelník Color My Day JUBN02245JWRHAQT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Farba: čierna Vzor: s potlačou Strih: slim fit Výstrih: okrúhly Ramienka: nenastaviteľné Typ materiálu: bavlna Materiál: 100 % bavlna
môžete mať 31.07 - 01.08
Nadčasové pozlátené náušnice Endless Dream JUBE03262JWYGT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Oceľový náramok s kryštálmi Moon Phases JUBB01198JWRH.
môžete mať 31.07 - 01.08
Pozlátené náušnice s čiernymi kryštálmi Frontiers JUME01343JWYGBKT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Romantické pozlátené náušnice Rolling Hearts JUBE03349JWYGT/U.
môžete mať 31.07 - 01.08
Typ materiálu: bavlna Strih: slim fit Farba: žltá Vzor: s potlačou Výstrih: okrúhly Ramienka: nenastaviteľné Rukáv: na ramienka Materiál: 100 % bavlna Modelka m
môžete mať 31.07 - 01.08
Elegantné asymetrické bronzové náušnice Equilibre UBE79100.
môžete mať 31.07 - 01.08
Guess Girl je vôňa inšpirovaná nejsvůdnějšími ženami súčasnej módnej scény. Úžasné krivky, výrazné retro mačacie oči. Dievča Guess je neprehliadnuteľná a neodolateľná. Guess Girl je svieža ovocno-kvetinová vôňa, vďaka ktorej sa za vami každý otočí.
môžete mať 31.07 - 01.08
Po dvoch dámskych vôňach Dare a Double Dare uviedla značka v roku 2016 pánsku verziu Dare For Men, ktorá predstavuje slobodu, sexappeal a dobrodružstvo. Túto drevito-korenistú vôňu zostavil francúzsky Parfumér Jacques Huclier. Hlavu tvorí bergamot a biele korenie spoločne s borievkami.
môžete mať 31.07 - 01.08
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.