Guess Mens Sport LEGACY W1049G2
337,10 € 193,50 €
+ doprava zadarmo

Splátky bez navýšenia

Hodinky z dielne fashion značky Guess sú ako stvorené pre všetkých pánov so záľubou v neprehliadnuteľných doplnkoch.

Guess Mens Sport INTREPID W0167G1
232,30 € 166,40 €
+ doprava zadarmo

Posledný kus za túto cenu!

Pánske hodinky svetové značky Guess pre moderného muža. Tento model má čierny silikónový remienok a oceľové puzdro. Pod minerálnym sklíčkom na prehľadnom čiernom ciferníku nájdete dátumovku a chronografy so stopkami a 24 Hodňov ciferník.

Guess Mens Sport OCTANE W1047G2
314,80 € 147 €
+ doprava zadarmo

Splátky bez navýšenia

Hodinky z dielne fashion značky Guess sú ako stvorené pre všetkých pánov so záľubou vo športovú eleganciu. Ich ciferník s nadčasovým karbónovým vzorom zaujme na prvý pohľad tromi chronografy s funkciou stopiek a 24 hodinového času, nechýba ani nevyhnutná dátumovka.

Guess dámská bunda-30%
209,90 € 146,90 €
+ doprava zadarmo

Výpredaj

Prošívaná jednobarevná bunda od značky Guess.

Guess CALIBER W0864G6
347,70 € 139,10 €
+ doprava zadarmo

Splátky bez navýšenia

Akonáhle si na zápästie pripnete hodinky značky Guess, môžete si byť istý, že váš nový doplnok rozhodne nikto neprehliadne. Na prvý pohľad zaujme puzdro z ušľachtilej ocele zdobené modrou PVD úpravou, ktoré v nadväznosti na modrý gumený remienok tvoria perfektne vyzerajúci celok.

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.