Buďtea nakupujte s dopravou ZADARMO
0
mesačne
Upresniť parametre
Guess Kraťasy pre mužov Guess - tmavomodrá Guess Kraťasy pre mužov Guess - tmavomodrá
Guess Kraťasy pre mužov Guess - tmavomodrá

Farba: tmavomodrá Strih: rovný Zapínanie: do gumy Něco navíc: sťahovanie v páse, nášivka Typ materiálu: teplákovina Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Model meria: 181 cm

môžete mať 09.05 - 10.05

Guess Kraťasy pre mužov Guess - svetlosivá Guess Kraťasy pre mužov Guess - tmavomodrá
Guess Kraťasy pre mužov Guess - svetlosivá

Model: Livio Farba: svetlosivá Vzor: melírovaný Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Typ materiálu: teplákovina Model meria: 185

môžete mať 09.05 - 10.05

Guess Kraťasy pre mužov Guess - čierna Guess Kraťasy pre mužov Guess - tmavomodrá
Guess Kraťasy pre mužov Guess - čierna

Model: Livio Farba: čierna Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Model meria: 185 cm Model má na sebe veľkosť: L

môžete mať 09.05 - 10.05

Guess Tmavomodré pánske teplákové kraťasy Guess Clovis Guess Tmavomodré pánske teplákové kraťasy Guess Clovis
Guess Tmavomodré pánske teplákové kraťasy Guess Clovis

Model: Clovis Farba: tmavomodrá Vzor: logo Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Špecifikácia: šnúrka na sťahovanie v páse Něco navíc: výšivka, nášivka Materiál: 64

môžete mať 09.05 - 10.05

Guess Biele pánske teplákové kraťasy Guess Clovis Guess Tmavomodré pánske teplákové kraťasy Guess Clovis
Guess Biele pánske teplákové kraťasy Guess Clovis

Model: Clovis Farba: biela Vzor: logo Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Špecifikácia: šnúrka na sťahovanie v páse Něco navíc: výšivka, nášivka Materiál: 64 % bav

môžete mať 09.05 - 10.05

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.