Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Farba: tmavomodrá Strih: rovný Zapínanie: do gumy Něco navíc: sťahovanie v páse, nášivka Typ materiálu: teplákovina Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Model meria: 181 cm
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Livio Farba: svetlosivá Vzor: melírovaný Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Typ materiálu: teplákovina Model meria: 185
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Livio Farba: čierna Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Model meria: 185 cm Model má na sebe veľkosť: L
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Clovis Farba: tmavomodrá Vzor: logo Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Špecifikácia: šnúrka na sťahovanie v páse Něco navíc: výšivka, nášivka Materiál: 64
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Clovis Farba: biela Vzor: logo Strih: regular fit Zapínanie: do gumy Špecifikácia: šnúrka na sťahovanie v páse Něco navíc: výšivka, nášivka Materiál: 64 % bav
môžete mať 09.05 - 10.05
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.