Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Farba: biela Typ: zimný Strih: regular fit Zapínanie: zips Něco navíc: sťahovanie v páse Kapucňa: klasická Materiál: vonkajšia časť – 94 % polyester, 6 % elastan__B
môžete mať 02.05 - 03.05
Farba: tmavomodrá Typ: zimný Strih: regular fit Zapínanie: zips Něco navíc: sťahovanie v páse Kapucňa: klasická Materiál: vonkajšia časť – 94 % polyester, 6 % elast
môžete mať 02.05 - 03.05
Model: Lolie Farba: hnedá Typ: zimný, prešívaný Strih: regular fit Rukáv: dlhý Zapínanie: zips zakrytý vonkajšou légou na patentky Kapucňa: klasická Vrecká: 2 V
môžete mať 02.05 - 03.05
Model: Lolie Farba: čierna Typ: zimný, prešívaný Strih: regular fit Rukáv: dlhý Zapínanie: zips zakrytý vonkajšou légou na patentky Kapucňa: klasická Vrecká: 2
môžete mať 02.05 - 03.05
Model: Angelica Farba: béžová Typ: zimný Strih: regular fit Rukáv: dlhý Zapínanie: patentky Vrecká: 2 Typ materiálu: umelý kožúšok Materiál: 100 % polyester__BR
môžete mať 02.05 - 03.05
Model: Ophelie Farba: oranžová Typ: prešívaný, zimný Strih: regular fit Rukáv: dlhý Zapínanie: zips zakrytý vonkajšou légou na patentky Vrecká: vonkajšia časť – 2__
môžete mať 02.05 - 03.05
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.