Buďtea nakupujte s dopravou ZADARMO
0
mesačne
Upresniť parametre
Novinka
Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-SKY Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-SKY
Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-SKY

Dámska kozmetická taška. Zapínanie na zips.

môžete mať 03.05 - 06.05

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-YEL Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-SKY
Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-YEL

Dámska kozmetická taška. Zapínanie na zips.

môžete mať 03.05 - 06.05

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Dámska kozmetická taška TWB93150640-LOU Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-SKY
Guess Dámska kozmetická taška TWB93150640-LOU

Dámska kozmetická taška. Zapínanie na magnet.

môžete mať 03.05 - 06.05

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Dámska kozmetická taška TWP74520640-LGN Guess Dámska kozmetická taška TWP74520640-LGN
Guess Dámska kozmetická taška TWP74520640-LGN

Dámska kozmetická taška. Zapínanie na magnet.

môžete mať 03.05 - 06.05

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-PIN Guess Dámska kozmetická taška TWP74520640-LGN
Guess Dámska kozmetická taška PW1574P3370-PIN

Dámska kozmetická taška. Zapínanie na zips.

môžete mať 03.05 - 06.05

Partner: Vivantis
Novinka
Guess Dámska kozmetická taška PW7446P4273-BRM Guess Dámska kozmetická taška TWP74520640-LGN
Guess Dámska kozmetická taška PW7446P4273-BRM

Dámska kozmetická taška. 2 zipsové vrecká.

môžete mať 03.05 - 06.05

Partner: Vivantis

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.