Cena
Dostupnosť
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Hádajte, že reproduktor Bluetooth 5.0 Moderný dizajn, štýlové farby, malé rozmery – to sú hlavné vlastnosti bezdrôtových reproduktorov Guess Kvalita, ktorá je cítiť v každom detaile. Veľmi starostlivo navrhnutý reproduktor, vyrobený z pevného a odolného hliníka.
môžete mať 28.06 - 01.07
Guess Bluetooth Speaker mini 4G Kožený reproduktor s logom a remienkom Zvuk štúdiovej kvality Nie je to len bezdrôtový reproduktor, je to vlastne prenosné hudobné štúdio, ktoré vám do života prinesie zvuk v kvalite, akú ste doteraz zažili len v profesionálnych nahrávacích štúdiách.
môžete mať 28.06 - 01.07
Hádajte, že reproduktor Bluetooth 5.0 Moderný dizajn, štýlové farby, malé rozmery – to sú hlavné vlastnosti bezdrôtových reproduktorov Guess Kvalita, ktorá je cítiť v každom detaile. Veľmi starostlivo navrhnutý reproduktor, vyrobený z pevného a odolného hliníka.
môžete mať 28.06 - 01.07
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.