SK 2019-02-MJ-MallAnniversary


Reklamácia

Snažíme sa pre vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.

Ako postupovať pri reklamácii

ICON/Vrácení a reklamace/Moje reklamace Created with Sketch.

Reklamácia do 20 € bez čakania

Reklamácia do 20 € bez čakania

Pri záručných reklamáciách tovaru do 20 € vám tovar vymeníme za nový, prípadne vrátime peniaze v hotovosti, príp. na účet v niektorej z našich predajní. Nemusíte čakať na opravu do 30 dní, teda do zákonnej lehoty na vybavenie reklamácie.

Službu je možné využiť na tovar v hodnote do 20 € (vrátane).

Výmena / vrátenie kúpnej ceny sa vzťahuje na poruchy tovarov, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie. Tovar vám vymeníme kedykoľvek v priebehu dvoch rokov (24 mesiacov) od kúpy výrobku. Je potrebné predložiť doklad o kúpe, ktorý zároveň súži ako záručný list. Tovar vám vymeníme za rovnaký model.

Výmenu / vrátenie kúpnej ceny nie je možné uplatniť ak:

  • je tovar funkčný a má len „kozmetické“ vady (škrabance, fľaky, praskliny,...), ktoré vznikli ich používaním a nemajú vplyv na funkčnosť tovaru,
  • porucha nespĺňa záručné podmienky, alebo je tovar mechanicky poškodený,
  • vada sa neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na testovanie,
  • ide o produkt, ktorý bol darčekom k nákupu,
  • ide o produkt označený ako Partnerský predaj.

Na využitie služby nie je právny nárok, predávajúci môže odmietnuť poskytnutie služby bez uvedenia dôvodu.

Spotrebiteľ má nárok na uplatnenie reklamácie na vady v záručnej dobe v zmysle Občianskeho zákonníka a Zákona na ochranu spotrebiteľa, podnikateľ má nárok na uplatnenie reklamácie na vady v záručnej dobe v zmysle Obchodného zákonníka.

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Created with Sketch.

Reklamácia v autorizovanom servise

Reklamácia v autorizovanom servise

Najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo značkový servis. Pokiaľ je servis v blízkosti vášho bydliska, môžete mu výrobok odovzdať osobne alebo poslať poštou. Niektoré servisy zaisťujú zvoz zdarma po celom území Slovenskej republiky alebo vám výrobok opravia priamo doma.

Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis (Internet Mall Slovakia s.r.o., Galvaniho 6, 821 04 Bratislava). Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.

Pokiaľ autorizovaný servis v blízkosti vášho bydliska nenájdete v našom zozname, pozrite sa ešte do záručného listu alebo na internetové stránky výrobcu.

Zobraziť zoznam servisov

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Reklamácia na predajni

Reklamácia na predajni

S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme v ktorejkoľvek predajni MALL.SK.

Prineste, prosím, výrobok do ktorejkoľvek vybranej predajne spolu s dokladom o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.

  • Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu.
  • Priebeh vybavovania vašej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke. O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.

Zobraziť predajne

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Reklamácia poštou

Reklamácia poštou

Výrobok môžete poslať priamo na Reklamačné oddelenie MALL.SK, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.

  1. Stačí vyplniť Reklamačný list. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte Reklamačný list a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
  3. Výrobok pošlite na adresu:
    Internet Mall Slovakia - Reklamačné oddelenie
    Areál G6
    Galvaniho 6
    821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov
  4. Priebeh vybavovania svojej reklamácie vám radi oznámime na našej zákazníckej linke.

Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy Created with Sketch.

Servis u vás doma

Servis u vás doma

Pokazil sa vám rozmerný výrobok, napr. chladnička, práčka alebo veľký televízor? Výrobok nemusíte nikam voziť. Stačí kontaktovať autorizovaný servis, ktorý s vami dohodne návštevu servisného technika.

Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis (Internet Mall Slovakia s.r.o., Galvaniho 6, 821 04 Bratislava). Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.

Pokiaľ autorizovaný servis v blízkosti vášho bydliska nenájdete v našom zozname, pozrite sa ešte do záručného listu alebo na internetové stránky výrobcu.

Zobraziť zoznam servisov

Časté otázky

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.

Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?

Pokiaľ budete tovar posielať poštou, popíšte nám čo najpresnejšie chybu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre jednoduché vyplnenie môžete použiť buď Registráciu reklamácie vo svojom klientskom účte alebo Reklamačný list.

Musím výrobok priniesť v originálnom obale?

Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

Je potreba s reklamovaným výrobkom dodať aj príslušenstvo?

Áno, dodajte výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a autorizovaný servis bude požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.

Čo ak je chybné len príslušenstvo, mám dodať aj hlavný výrobok?

Áno, pri reklamácii príslušenstva odporúčame dodať aj hlavný výrobok. Všeobecne platí, že príslušenstvo nie je možné samostatne reklamovať.

Mám zo servisu doklad o neopraviteľnosti výrobku, čo mám robiť?

V servise Vám oznámili, že je tovar neopraviteľný (máte potvrdenie) a že máte doriešiť s predajcom vrátenie peňazí či výmenu za nový kus.

V takom prípade môžete reklamáciu doriešiť:

  • osobne na ktorejkoľvek predajni MALL.SK
  • poslať priamo reklamačnému oddeleniu MALL.SK:
    Internet Mall Slovakia - Reklamačné oddelenie
    Areál G6
    Galvaniho 6
    821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov

K doriešeniu Vašej reklamácie budeme potrebovať

  • opravný (montážny) list,
  • záručný list (iba pri výrobkoch, kde servis na vybavenie reklamácie požadoval záručný list)
  • kópiu predajného dokladu, ktorý slúži ako záručný list
  • výrobok, ak na opravnom liste nie je zapísané, že výrobok si servis ponechal

Na základe zaslaných dokumentov posúdime vašu reklamáciu, následne vás budeme kontaktovať.

Ako mi bude opravený tovar doručený?

Miesto doručenia opraveného tovaru si vyberiete pri zakladaní reklamácie. Výrobok môžeme doručiť na vami vybranú predajňu alebo priamo na Vami udanú adresu.

Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?

Je to veľmi jednoduché: kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku.

Zostanú mi dáta v reklamovanom telefóne, tablete alebo notebooku?

S veľkou pravdepodobnosťou o ne prídete. Súčasťou opravy v autorizovanom servise je uvedenie zariadenia do pôvodného továrenského nastavenia. Odporúčame vám pravidelnú zálohu dát vo vašom zariadení.

Môže vybavenú reklamáciu prevziať niekto iný?

Áno, je to možné. Poverená osoba musí mať pri sebe originál reklamačného protokolu alebo v mobile SMS, v ktorej informujeme o vybavení reklamácie.

Potrebujete poradiť?

02/5826 7310
Po - Pi: 8:00 – 20:00, So - Ne: 9:00 – 18:00