MALL.SK vám prispôsobujeme na mieru. Na základe vášho správania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty a taktiež analyzujeme vaše správanie na webe, aby sme mohli zlepšovať naše služby alebo pre vás pripravovať nové služby. Toho docielime používaním súborov cookies a ďalších sieťových identifikátorov, ktoré môžu obsahovať osobné údaje. Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ nám dovolíte ukladať na vašom koncovom zariadení cookies webu mall.sk a tiež našich partnerov (napr. vyhľadávačov alebo sociálnych sietí), poskytnete nám prístup k vášmu koncovému zariadeniu, dovolíte nám spracúvať niektoré vaše osobné údaje, a to vrátane profilovania, trhových a štatistických analýz. Nastavenie cookies, personalizácie a reklamy môžete zmeniť pod tlačidlom „Upraviť nastavenia“. Kliknutím na „Prijať iba nevyhnutné“ budú použité iba tie cookies, ktoré potrebujeme na prevádzku webu. Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Internet Mall Slovakia s.r.o. a tiež niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme. Vaše osobné údaje budú spracúvané na účely jednoduchého používania našich stránok a služieb, prezentácie vhodného obsahu a personalizovaných reklám, merania reklám a obsahu, vytvárania štatistík a zlepšovania funkcií. Udelenie súhlasu je dobrovoľné. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenie súkromia. Odvolaním súhlasu nie je dotknutá zákonnosť spracúvania vykonaného pred týmto odvolaním. Viac informácií o spracúvaní údajov a našich partneroch nájdete na tejto stránke.
Nejsi ze Sudet? pokládá otázku již název básnické sbírky Anny Štičkové. Ano, jsem – odpovídá autorka prostřednictvím čtyřiačtyřiceti básní z cest. Jsou to cesty za teplem, do rodných krajů, do dětství, cesty za láskou, jsou to úniky i návraty, cesty, na nichž jsou Sudety výchozím bodem, nehostinným, ale zároveň láskyplným krajem, jímž se autorka cítí být určována. Od podzimu do podzimu, od samoty k samotě – možná je to jeden rok, možná celý život ve verších sudetské rodačky. Obálka knihy je dílem Pavla Riesenauera.