Cena
Dostupnosť
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Zaplní vašu domácnosť krásne znelým zvukom – moderný Bluetooth mikrosystém Philips TAM4505 ponúka zvuk vo výbornej audiokvalite a RMS výkon 60 W. Vo výbave má CD mechaniku, USB pre nabíjanie aj prehrávanie, AUX In vstup, FM/DAB/DAB+ tuner a vylepšuje zvuk pomocou DSC digitálneho nastavenia.
môžete mať 06.05
Nadčasový vzhľad, kvalitná výbava, super zvuk – výkonný a elegantný Bluetooth mikrosystém Philips TAM4205/12 vás rozhodne nesklame. Ponúka možnosť streamovania muziky a podcastov, prehrávanie CD diskov, reprodukciu hudby z USB zariadení aj zo zdroja zvuku pripojeného audio káblom. Výkon mikrosystému je 60 W, zvuk možno upraviť pomocou DSC režimov.
môžete mať 06.05
Moderný a predovšetkým výkonný hudobný mikrosystém s výkonom 100 W RMS. Ponúka Digital Sound Control, reproduktory majú konštrukciu Bass Reflex. Zvláda CD, USB flash, FM, DAB / DAB +, má Bluetooth 4.2, audio vstup 3.5 mm, disponuje budíkom, Wifi 802.11 a / b / g / n, hodinami, displej je TFT.
môžete mať 06.05 - 07.05
Moderný a predovšetkým výkonný hudobný mikrosystém s výkonom 50 W RMS. Ponúka Digital Sound Control, reproduktory majú konštrukciu Bass Reflex. Zvláda CD, USB flash, FM, DAB/DAB+, má Bluetooth 4.2, audio vstup 3.5 mm, disponuje budíkom, WiFi 802.11 a/b/g/n, hodinami, displej je TFT.
môžete mať 06.05 - 07.05
Moderný a predovšetkým výkonný hudobný mikrosystém s výkonom 18 W RMS. Ponúka Digital Sound Control, reproduktory majú konštrukciu Bass Reflex. Zvláda CD, USB flash, FM, má Bluetooth, audio vstup 3.5 mm, disponuje budíkom, hodinami.
môžete mať 07.05 - 09.05
Krásne ozvučí obývačku, kuchyňu, pracovňu alebo inú miestnosť – moderný Bluetooth mikrosystém Philips TAM3505 ponúka zvuk vo výbornej audiokvalite a RMS výkon 18 W. Vo výbave má CD mechaniku, USB pre nabíjanie aj prehrávanie, AUX In vstup, FM/DAB/DAB+ tuner a vylepšuje zvuk pomocou DSC digitálneho nastavenia.
Momentálne nedostupné
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.