Cena
Dostupnosť
Predajca
Najpredávanejšie
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Jednoduchá dipólová anténa na domáce použitie. Maximálne zosilnenie prijímaného signálu 18 dB, filter proti nežiaducemu šumu, je možné pripojiť ako k televíznemu prijímaču, tak k set-top boxu, vertikálna aj horizontálna polarizácia. HDTV/UHF/VHF.
môžete mať 06.05 - 07.05
Digitálna televízna anténa so zosilňovačom určená na vnútorné aj vonkajšie použitie. Zisk 40 dB. UHF/VHF/FM pásma tunera.
môžete mať 06.05 - 07.05
Aktívna izbová anténa so zosilňovačom as filtrom na redukciu šumu. Mnohosmerný príjem. Dodávané vrátane napájacieho adaptéra. Pásma tunera: UHF, HDTV. Moderný design. Možnosť pripevnenia na stenu.
môžete mať 06.05 - 07.05
Aktívna izbová anténa so zosilňovačom a filtrom na redukciu šumu. Dodávané vrátane napájacieho adaptéra. Pásma tunera: UHF, VHF, FM a HDTV.
môžete mať 06.05 - 07.05
Aktívna izbová anténa so zosilňovačom a filtrom na redukciu šumu. Anténu je možné využiť nielen v domácnosti, ale je ideálny aj na použitie v karavane, obytnom vozidle aj na lodiach. Dodávané vrátane napájacieho adaptéra. Pásma tunera: UHF, VHF, VKV.
môžete mať 06.05 - 07.05
Aktívna izbová anténa so zosilňovačom, filtrom na redukciu šumu as premenlivým ovládaním zisku. Dodávané vrátane napájacieho adaptéra. Pásma tunera: UHF, VHF, HDTV. Moderný design.
môžete mať 06.05 - 07.05
Aktívna izbová anténa so zosilňovačom, filtrom na redukciu šumu as premenlivým ovládaním zisku. Dodávané vrátane napájacieho adaptéra. Pásma tunera: UHF, VHF, HDTV a FM. Moderný design.
môžete mať 06.05 - 07.05
Extrémne tenká aktívna DVB-T anténa. Moderný hladký dizajn, premenlivé ovládanie zisku, pokročilý filter 4G/GSM zabraňuje rušeniu z mobilných zariadení, pásma tunera UHF a VHF, napájanie dodávaným adaptérom.
môžete mať 09.05
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.