Cena
Dostupnosť
Kategória
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Lacoste prvýkrát v histórii predstavuje kolekciu pánskych vôní inšpirovanú najznámejším oblečením značky Lacoste – polo tričkom Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhom prišiel v roku 1927 sám René Lacoste – francúzska tenisová legenda medzivojnového obdobia.
môžete mať 09.05 - 10.05
L`Homme Lacoste je drevito-korenistá vôňa pre mužov uvedená na trh v roku 2017. Hlava je tvorená mandarínkou, sladkým pomarančom, dule a rebarborou. V srdci sa spája čierne korenie so zázvorom, jazmínom a mandľami. Základ sa skladá z ambry, vanilky, pižma a cédrového dreva.
môžete mať 09.05 - 10.05
Eau De Lacoste L. 12. 12 Pour Elle Eau Fraiche je kvetinovo-akvatická vôňa pre ženy. Hlavu tvorí žltá mandarínka, grep a červené korenie. Srdce sa skladá z magnólie, egyptského jazmínu a vodných tónov. Kompozíciu uzatvára pižmo a pačuli. Na trh bola uvedená v roku 2018.
môžete mať 09.05 - 10.05
Kvetinovo ovocný sprchový gél od značky Lacoste zanechá vašu pokožku krásne hebkú. Zaujme vás svojou sviežosťou a eleganciou.
môžete mať 09.05 - 10.05
Lacoste prvýkrát v histórii predstavuje kolekciu pánskych vôní inšpirovanú najznámejším oblečením značky Lacoste – polo tričkom Lacoste L. 12. 12. S jeho návrhom prišiel v roku 1927 sám René Lacoste – francúzska tenisová legenda medzivojnového obdobia.
môžete mať 09.05 - 10.05
Lacoste vždy porušoval konvenciu, aby hral podľa vlastných pravidiel. Hodnota, ktorá nás pozýva, aby sme videli život ako šport, v ktorom vyskúšate všetko a budete sa riadiť vlastnou intuíciou. Match Point je zmena pohľadu, nové stretnutie. Inšpirujte sa inštinktívne na správnu cestu.
môžete mať 09.05 - 10.05
História značky Lacoste siaha až do roku 1933, kedy sa René Lacostu rozhodol skončiť s tenisovou kariérou a vrhol sa do sveta módy. Značka je známa svojím logom zeleného krokodíla, ktorá vznikla za čias tenisovej kariéry René Lacostu. Počas Davis Cupu dostal túto prezývku od fanúšikov a preniesol ju potom aj do sveta módy, kde sa značka stala symbolom kvalitného oblečenia.
Vstup tejto značky na trh sprevádzalo dnes celosvetovo známe polo tričko, ktoré využívajú vo veľkom tenisti celého sveta. V dnešnej dobe sa Lacoste netočí už len okolo oblečenia, ale vo svojom portfóliu má topánky, kabelky a parfumy. Parfumy sa vyznačujú sviežosťou a poskytujú pocit voľnosti. Tieto vlastnosti oceňujú predovšetkým mladí ľudia.
Dnes má Lacoste milióny spokojných zákazníkov po celom svete. Oblečenie je veľmi kvalitné, precízne a so štýlovým dizajnom. Lacoste predbieha dobu svojimi originálnymi nápadmi a šmrc, ktorý svojim produktom dáva.