Buďtea nakupujte s dopravou ZADARMO
0
mesačne
Upresniť parametre
Guess Legacy W1049G5 Guess Oceľové kruhové náušnice s príveskami Let´s Get Loud UBE70010
Guess Legacy W1049G5

Hodinky z dielne fashion značky Guess sú ako stvorené pre všetkých pánov so záľubou v neprehliadnuteľných doplnkoch.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782 Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782
Guess Ochranné puzdro Guess pre Hauwei P Smart 2019 - Ružová KP21782

Vystúpte z davu s dynamickým efektom presýpacieho puzdra Guess. Vďaka fluorescenčnej žiare v tmavom piesku a dvojdielnej konštrukcii je puzdro žiarivé vo svojej kráse a jedinečnosti.

Momentálne nedostupné

Partner: IZMAEL.eu
Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG
Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG

Romantický bronzový náramok s príveskami That`s Amore JUBB01077JWRG.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Trblietavé puzdro Guess pre Samsung Galaxy S23 - Zlatá KP25070 Guess Romantický bronzový náramok s príveskom That`s Amore JUBB01077JWRG
Guess Trblietavé puzdro Guess pre Samsung Galaxy S23 - Zlatá KP25070

Exkluzívna kolekcia ochranných puzdier Guess Glitter Script Collection. Kolekciu ozvláštňuje vrstva trblietavých trblietok a kovové zlaté logo Guess vo vintage štýle. Puzdro okrem nevšedných vizuálnych efektov zaručuje bezpečnosť telefónu pred nechceným poškriabaním a poškodením.

Momentálne nedostupné

Partner: IZMAEL.eu

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.