Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Zelený kožený náramok Acapulco JUMB02142JWSTDGS.
môžete mať 09.05 - 10.05
Hodinky z dielne značky Guess sú dokonalým doplnkom pre každého moderného gentlemana. Ich ciferník zaujme na prvý pohľad funkciou ukazateľa dátumu, dňa v týždni a 24h času. Hodinky sú kompletne vyrobené z kvalitnej ušľachtilej ocele. Stavte na model, ktorý vás nikdy nesklame.
môžete mať 09.05 - 10.05
Hodinky z dielne značky Guess sú dokonalým doplnkom pre každého moderného gentlemana. Ich zlatý ciferník zaujme na prvý pohľad funkciou ukazateľa dátumu, dňa v týždni a 24h času. Hodinky sú kompletne vyrobené z kvalitnej ušľachtilej ocele s luxusným pozlátením.
môžete mať 09.05 - 10.05
Farba: čierna Typ: outdoorové Podpätok: bez podpätku Špecifikácia: vnútri umelá kožušinka, podrážka odolná voči oderu Vlastnosti materiálu: odolný, hrejivý Materiál: vo
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Luna Farba: tmavohnedá Podpätok: bez podpätku Zapínanie: bez zapínania Špecifikácia: vnútri umelá kožušinka Vlastnosti materiálu: hrejivý Materiál: vonkajšia
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Wayne Farba: krémová, zlatá Podpätok: bez podpätku Zapínanie: šnurovanie Materiál: polyuretán Typ materiálu: syntetika
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Eco Alexie Crossbody Camera Farba: žltá Farba doplnkov: zlatá Vzor: logo Úložný priestor: hlavné vrecko, vnútorné vrecko Zapínanie: zips Udržateľnosť: ekologický m
môžete mať 09.05 - 10.05
Model: Retour Farba: žltá Vzor: zvierací Zapínanie: magnetická patentka Úložný priestor: hlavné vrecko, vnútorné vrecko, vonkajšie vrecko Rozmery: 17,5 cm x 13 cm x 4,5 cm__B
môžete mať 09.05 - 10.05
Farba: žltá Vzor: s potlačou Strih: regular fit Výstrih: okrúhly Udržateľnosť: organická bavlna Materiál: 100 % organická bavlna
môžete mať 09.05 - 10.05
Farba: žltá Farba doplnkov: zlatá Vzor: zvierací Materiál: polyuretán Šírka: 2 cm
môžete mať 09.05 - 10.05
Keď digitálky, tak od značky Guess. Na zápästí pôsobí veľmi ľahkým a nežným dojmom. Sú vyrobené z kvalitných materiálov a skvele sa hodia ku každému outfitu. Na prvý pohľad si každý všimne trblietavých kamienkov, ktoré zvýrazňujú hranatý tvar. Hranaté puzdro obsahuje obdĺžnikový displej.
môžete mať 09.05 - 10.05
Keď digitálky, tak od značky Guess. Na zápästí pôsobí veľmi ľahkým a nežným dojmom. Sú vyrobené z kvalitných materiálov a skvele sa hodia ku každému outfitu. Na prvý pohľad si každý všimne trblietavých kamienkov, ktoré zvýrazňujú hranatý tvar. Hranaté puzdro obsahuje obdĺžnikový displej.
môžete mať 09.05 - 10.05
Bronzové kruhové náušnice so srdiečkami From Guess With Love UBE70030.
Momentálne nedostupné
Bronzový náramok so srdiečkom UBB78097-S.
Momentálne nedostupné
DÁMSKA TAŠKA GUESS CAMELLIA
Momentálne nedostupné
DÁMSKA TAŠKA GUESS CAMELLIA
Momentálne nedostupné
Dámska kabelka. Členená na 2 zipsové vrecká.
Momentálne nedostupné
Dámska peňaženka. Zipsové zapínanie.
Momentálne nedostupné
Dámska peňaženka. Zipsové zapínanie.
Momentálne nedostupné
Momentálne nedostupné
Dámsky šál. Obdĺžnikového tvaru.
Momentálne nedostupné
PÁNSKA TAŠKA GUESS BLACK
Momentálne nedostupné
PÁNSKA TAŠKA GUESS BLACK
Momentálne nedostupné
PÁNSKA TAŠKA GUESS BLACK
Momentálne nedostupné
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.