Cena
Štítok
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Farba: čierna Úložný priestor: hlavné vrecko Zapínanie: zips Materiál: 100 % polyuretán Pranie a údržba: utrieť vlhkou handričkou Rozmery: 21 × 13 × 9 cm
môžete mať 30.04 - 02.05
Značka Guess prichádza s novou dámskou parfémovou vôňou Dare, ktorá je vzrušujúca, provokujúca a evokuje páčivé pocity. Naláka Vás kvetinovo-drevitými tónmi spojené s ľahkým pižmom.
môžete mať 02.05 - 03.05
1981 Los Angeles Men je orientálno-fougerová vôňa pre mužov. Hlava obsahuje čierne korenie, bergamot a slivku. V srdci sa rozvonia pelargónie, mäta a zázvor. Kompozíciu uzatvára vetiver, santalové drevo, tabak a ambra. Vôňa bola uvedená na trh v roku 2019.
môžete mať 02.05 - 03.05
Model: Audley Farba: čierna Vzor: s potlačou Strih: slim fit Rukáv: dlhý Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan Model má na sebe veľkosť: M
môžete mať 30.04 - 02.05
Farba: tmavomodrá Typ: prešívaná, zimná Rukáv: dlhý Zapínanie: zips Vrecká: 2 Něco navíc: nášivka Typ materiálu: syntetika Materiál: hlavná časť – 85 % polyest
môžete mať 30.04 - 02.05
Model: Primose Farba: svetlomodrá Vzor: kvetovaný Strih: áčkový Dĺžka: krátka Výstrih: véčkový Rukáv: dlhý Zapínanie: bez zapínania Materiál: 100 % polyester__B
môžete mať 30.04 - 02.05
Guess 1981 For Men od Guess je cyprusovo-drevitá vôňa pre mužov. Veľmi sofistikovaná vôňa, ktorá udáva smer. V top poznámkach ucítite taliansky bergamot a lístky fialky. V srdci je cédrové drevo, dubových mach a ambergris (šedý jantár). V základe sa spája kadidlo a kože.
môžete mať 02.05 - 03.05
Hodinky značky Guess poteší každého moderného muža, ktorý si potrpí na kvalitné a zároveň štýlové doplnky. Ich čierny ciferník vás na prvý pohľad zaujme zlatým trojuholníkom, ako logom značky, a jednoduchými ručičkami. Na zápästí sa hodinky pripínajú príjemným remienkom z kvalitného silikónu.
môžete mať 02.05 - 03.05
Dámska toaletná voda Guess Double Dare je inšpirovaná módou, zmyselnosťou a hravosťou. Vôňa Double Dare predstavuje modernú ženu, ktorá chce byť sama sebou. Zloženie prepája kvetinové tóny s dotykom šťavnatého ovocia. Táto limitovaná edícia bola uvedená na trh v roku 2015.
môžete mať 02.05 - 03.05
Hodinky z dielne fashion značky Guess si zamiluje každý, kto si potrpí na luxusné a minimalistické doplnky. Ich čierny ciferník zdobia len drobné zlaté ručičky a dva indexy – ten na pozícii 12 je osadený pravým diamantom (0. 005 karátov, farba white).
môžete mať 02.05 - 03.05
Dizajnový oceľový náhrdelník UBN70196.
môžete mať 02.05 - 03.05
Model: Vivi Farba: modrá Strih: košeľový Dĺžka: dlhá Výstrih: s límcom Rukáv: dlhý Zapínanie: gombíky Vrecká: 2 Materiál: 62 % bavlna, 38 % lyocell Typ mat
môžete mať 30.04 - 02.05
môžete mať 30.04 - 02.05
Guess Girl je vôňa inšpirovaná ženami súčasnej módnej scény. Úžasné krivky, výrazné retro mačacie oči. Dievča Guess je neprehliadnuteľná a neodolateľná. Guess Girl je svieža ovocno-kvetinová vôňa, vďaka ktorej sa za vami každý otočí.
môžete mať 02.05 - 03.05
Elegantný náhrdelník s kryštálmi Swarovski Guess Miniature UBN79022.
môžete mať 02.05 - 03.05
Elegantné asymetrické bronzové náušnice Equilibre UBE79100.
môžete mať 02.05 - 03.05
Trblietavé kôstkové náušnice s kryštálmi Swarovski UBE78022.
môžete mať 02.05 - 03.05
Guess Girl je vôňa inšpirovaná nejsvůdnějšími ženami súčasnej módnej scény. Úžasné krivky, výrazné retro mačacie oči. Dievča Guess je neprehliadnuteľná a neodolateľná. Guess Girl je svieža ovocno-kvetinová vôňa, vďaka ktorej sa za vami každý otočí.
môžete mať 02.05 - 03.05
Night od značky Guess je vôňa pre mladých mužov, ktorí milujú elektronickú a tanečnú hudbu, večierky a všetko s nimi spojené. Jedná sa o orientálne, drevitú vôňu, s ktorou budete na party neprehliadnuteľní. Na trh bola uvedená v roku 2013.
môžete mať 02.05 - 03.05
Jemná kvetinová hmla s ovocnými tónmi, ktorá oslavuje romantiku letné idyly. Kolekcia Love, verná duchu Guess, je ódou na romantiku, zvádzanie a vášeň prostredníctvom piatich vonných hmiel.
môžete mať 02.05 - 03.05
Akonáhle si na zápästie pripnete dámske hodinky značky Guess, dostane váš outfit okamihu úplne nový rozmer. Najviac si rozhodne zamilujete lunetu osadenou trblietavými zirkónmi, ktoré sa pri každom vašom pohybe oslnivo zatrblieta. Na zápästí sa hodinky pripínajú kvalitným oceľovým ťahom.
môžete mať 02.05 - 03.05
Zdobíte sa rada štýlovými doplnkami, ktoré sú naozaj neprehliadnuteľné? Potom budete doslova nadšená z hodiniek značky Guess. Vďaka celozlatému prevedeniu hodinky bez problémov nahradia aj luxusný náramok, hodí sa takmer ku každému outfitu.
môžete mať 02.05 - 03.05
Seductive je ovocno-kvetinová vôňa pre ženy od značky Guess. Táto zmyselná a opojná vôňa ovocia, kvetov a vanilky bola vytvorená pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvode vône nájdeme hrušku, čierne ríbezle a bergamot, srdce v sebe ukrýva jazmín, kvet pomarančovníka a koreň kosatca.
môžete mať 02.05 - 03.05
Seductive je ovocno-kvetinová vôňa pre ženy od značky Guess. Táto zmyselná a opojná vôňa ovocia, kvetov a vanilky bola vytvorená pod taktovkou Veronique Nyberg. V úvode vône nájdeme hrušku, čierne ríbezle a bergamot, srdce v sebe ukrýva jazmín, kvet pomarančovníka a koreň kosatca.
môžete mať 02.05 - 03.05
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.