MALL.SK vám prispôsobujeme na mieru. Na základe vášho správania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantné ponuky a produkty a taktiež analyzujeme vaše správanie na webe, aby sme mohli zlepšovať naše služby alebo pre vás pripravovať nové služby. Toho docielime používaním súborov cookies a ďalších sieťových identifikátorov, ktoré môžu obsahovať osobné údaje. Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ nám dovolíte ukladať na vašom koncovom zariadení cookies webu mall.sk a tiež našich partnerov (napr. vyhľadávačov alebo sociálnych sietí), poskytnete nám prístup k vášmu koncovému zariadeniu, dovolíte nám spracúvať niektoré vaše osobné údaje, a to vrátane profilovania, trhových a štatistických analýz. Nastavenie cookies, personalizácie a reklamy môžete zmeniť pod tlačidlom „Upraviť nastavenia“. Kliknutím na „Prijať iba nevyhnutné“ budú použité iba tie cookies, ktoré potrebujeme na prevádzku webu. Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Internet Mall Slovakia s.r.o. a tiež niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme. Vaše osobné údaje budú spracúvané na účely jednoduchého používania našich stránok a služieb, prezentácie vhodného obsahu a personalizovaných reklám, merania reklám a obsahu, vytvárania štatistík a zlepšovania funkcií. Udelenie súhlasu je dobrovoľné. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenie súkromia. Odvolaním súhlasu nie je dotknutá zákonnosť spracúvania vykonaného pred týmto odvolaním. Viac informácií o spracúvaní údajov a našich partneroch nájdete na tejto stránke.
Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.
Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.