Buďtea nakupujte s dopravou ZADARMO
0
mesačne
Upresniť parametre
Novinka
Gardena smart robotická sekačka SILENO city 400 Gardena smart robotická sekačka SILENO city 400
Gardena smart robotická sekačka SILENO city 400

Smart robotická sekačka SILENO city 400 od značky Gardena. Pracovní plocha 400 m2. Doba sečení 65 min. Záběr 16 cm. Doba nabíjení 75 min. Hmotnost 7,3 kg.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL
Novinka
Gardena smart robotická sekačka SILENO city 600 Gardena smart robotická sekačka SILENO city 400
Gardena smart robotická sekačka SILENO city 600

Smart robotická sekačka SILENO city 600 od značky Gardena. Pracovní plocha 600 m2. Doba sečení 65 min. Záběr 16 cm. Doba nabíjení 75 min. Hmotnost 7,3 kg.

Momentálne nedostupné

Partner: MALL

Firmu GARDENA založili v roku 1961 páni Werner Kress a Eberhard Kastner. V roku 1966 zazrelo svetlo sveta logo GARDENA, t.j. dodnes používané slniečko a farebná dúha. Za niekoľko desaťročí sa firma z malého obchodu so záhradným náradím rozrástla na celosvetovo známeho výrobcu inteligentných výrobkov a systémov pre starostlivosť o záhradu. Tajomstvo tohto úspechu tkvie vo veľkej inovačnej sile značky a dôslednej sortimentovej a predajnej politike, ktorá sa orientuje na potreby a požiadavky zákazníkov. GARDENA GmbH so sídlom v Ulme patrí od marca 2007 do skupiny Husqvarna.

Sortiment značky GARDENA zahŕňa tri oblasti:

  • zavlažovanie záhrady(Original GARDENA systém, hadice, hadicové vozíky, Sprinklersystém, Micro-Drip-systém, riadenie zavlažovania)
  • záhradné náradie vrátane potrieb pre záhradné jazierka (mechanické, elektrické alebo akumulátorové sekačky, prevzdušňovače, vertikutátory, nožnice, pílky, drviče, fólie, čerpadlá, filtre a príslušenstvo pre záhradné jazierka)
  • čerpadlá (záhradné, ponorné tlakové, ponorné, kalové čerpadlá, domáce vodné automaty, domáce vodárne).

GARDENA je v medzinárodnej konkurencii jednou z najsilnejších značiek v záhradnom sektore. Na úspešnej ceste budovania značky prerazila do obchodov a ku konečným zákazníkom vďaka svojim moderným a vysoko kvalitným výrobkom s nezameniteľným designom. Silná pozícia na trhu, zosilnená sympatiami a znalosťami značky u zákazníkov, je ideálnym predpokladom pre ďalší úspešný rozvoj. V súvislosti s premenou úžitkových záhrad na „oddychové“ bude v budúcnosti určite stúpať dopyt aj po službách s tým spojených, t.j. po plánovaní a realizácii záhrad až po celkovú starostlivosť o záhradu.