Banana Republic

Banana Republic Alabaster - EDP 100 ml

Banana Republic Alabaster - EDP

20,60 € 0,21 €/ml

Vôňa Alabaster je kvetinovo-drevitá vôňa pre ženy. Hlavu tvorí lotus, srdci sa ukrývajú tóny ruže a v základe ucítite pižmo. Na trh bola uvedená v roku 2006.

Partner: Vivantis
Banana Republic 83 Leather Reserve - EDP 75 ml

Banana Republic 83 Leather Reserve - EDP

23,70 €
21 € 0,28 €/ml

83 Leather Reserve je kožena vôňa pre ženy aj mužov. Hlava je cyprusov, citrónom a bergamotom. Srdce obsahuje cédrové drevo a olej z kvetov horkého pomaranča. V základe ucítite semiš, vetiver, ambru a fazuľu tonka. Na trh bola uvedená v roku 2017. .

Partner: Vivantis
Banana Republic 90 Pure White - EDP 75 ml

Banana Republic 90 Pure White - EDP

26,50 € 0,35 €/ml

90 Pure White je kvetinovo-drevitá vôňa pre ženy aj mužov. Hlava je tvorená zeleným čajom, bergamotom a grepom. Srdce obsahuje jazmín, lístok fialky a levanduľu. V základe ucítite kombinácii vetiveru, pižma a ambry. Na trh bola uvedená v roku 2017. .

Partner: Vivantis
Banana Republic W - EDP 125 ml

Banana Republic W - EDP

20,30 € 0,16 €/ml
Posledný kus za túto cenu!

Vôňa Banana Republic W je kvetinová vôňa pre ženy. Hlavu tvorí šťavnatá mandarínka, srdce sa ukrývajú tónmi konvalinky a základu ucítite pižmo. Na trh bola uvedená v roku 1995.

Partner: Vivantis
Banana Republic Black Walnut - EDT 100 ml

Banana Republic Black Walnut - EDT

20,10 €
18,20 € 0,18 €/ml

Vôňa Black Walnut je drevito-aromatická vôňa pre mužov. Hlavu tvorí koňak, srdce patrí tabaku a v základe sa rozvonia cédrové drevo. Na trh bola uvedená v roku 2006.

Partner: Vivantis
Banana Republic Rosewood - EDP 100 ml

Banana Republic Rosewood - EDP

22,50 € 0,23 €/ml

Alabaster je orientálno-kvetinová vôňa pre ženy. Hlavu tvorí bergamot, srdci sa ukrývajú čajové akordy a v základe ucítite ambru. Na trh bola uvedená v roku 2006. .

Partner: Vivantis

Značka Banana Republic vznikla v roku 1983 ako nástupkyňa dcérskej spoločnosti Gap Inc. manželov Zieglerových. Tí sa spočiatku svojho pôsobenia na trhu zameriavali hlavne na odevný a obuvnícky priemysel, produkty pre domácnosť a hygienické pomôcky. Postupne ale začali sústrediť pozornosť aj na výrobu parfumov vyznačujúcich sa elegantnými a minimalistickými obaly. Vďaka netradičnému zloženiu boli a stále sú obľúbeným doplnkom všetkých, ktorí chcú vybočovať z davu.