Buďtea nakupujte s dopravou ZADARMO
0
mesačne

Zmeny v objednávke

Na tejto stránke sa dočítate, ako postupovať v prípade zmien vo vašej objednávke, ktorú ste urobili na MALL.SK Akonáhle vytvoríte a odošlete objednávku, začne ju spracovávať automatický systém. Rezervuje tovar na sklade a objednáva ho u dodávateľov, odovzdáva dáta na našu expedíciu pre vyskladnenie a zaisťuje preň dopravu.

Zároveň posiela aktuálne informácie o objednávke na váš e-mail. Z tohoto dôvodu je veľmi náročné do celého procesu zasahovať a meniť zadané údaje. Ideálnym riešením je objednávku stornovať a zadať novú.

Zmena objednaného modelu na iný

V už odoslanej objednávke nie je možné vymeniť jeden model výrobku za iný. Sú dve možnosti, ako túto situáciu riešiť:

  • ak máte v objednávke viac položiek, stornovať len nechcený model a vytvoriť novú objednávku na ten správny, zbytok pôvodnej objednávky zostáva platný - toto riešenie odporúčame len pri osobnom vyzdvihnutí, lebo sa do novej objednávky znovu započítava dopravné
  • stornovať celú objednávku a vytvoriť novú

Zlúčenie objednávok, pridanie alebo zmena tovaru

Zlúčenie už vytvorených objednávok, pridanie alebo zmena tovaru už vo vytvorenej objednávke nie je z technických dôvodov bohužiaľ možné.

Ak ešte nebola zahájená expedícia, môžete svoju objednávku stornovať v klientskom centre a vytvoriť si novú v požadovanej podobe.

Zmena fakturačných údajov

Nasledujúce zmeny bohužiaľ nevykonávame:

  • zmena fakturačných údajov z právnickej osoby (podnikateľ) na fyzickú osobu (spotrebiteľ)
  • zmena dátumu vystavenia faktúry
  • úpravy v názve tovaru

Zmena v čase a spôsobe dopravy

Zmeniť typ dopravy sa nedá. S ohľadom na hmotnosť a rozmery tovaru a skladových priestorov našich predajní, tu nie je možné ťažké a veľké veci osobne vyzdvihnúť. Preto vám tento typ dopravy pri dokončovaní objednávky nie je ponúkaný. Ak sa vám nehodí navrhnutý termín doručenia, môžete sa priamo pri dodávaní tovaru dohodnúť s dopravnou spoločnosťou na náhradnom.

Zmena platby

Akúkoľvek platbu možno zmeniť len na dobierku. Systém neumožňuje prechod napr. z platby "bankovým prevodom" na platbu "platobnou kartou on-line".

Kontaktujte nás

Čokoľvek potrebujete vo vašej objednávke zmeniť či zrušiť, odpoveď na otázky alebo objasniť, neváhajte nás kontaktovať cez kontaktný formulár.