MALL.SK Vám prispôsobujeme na mieru. Na základe Vášho správania na webe personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme Vám relevantné ponuky a produkty a Vaše správanie taktiež analyzujeme, aby sme mohli zlepšovať služby alebo pre Vás pripravovať služby nové. Toto dosahujeme používaním súborov cookies a ďalších sieťových identifikátorov, ktoré môžu obsahovať osobné údaje. My a naši partneri máme k týmto údajom na vašom zariadení prístup alebo ich ukladáme. Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím“ vyjadríte svoj súhlas s užívaním súborov cookies a s užívaním a odovzdaním údajov o chovaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch našich partnerov. Nastavenie cookies, personalizáciu a reklamy si môžete zmeniť kliknutím na tlačidlo „Upraviť nastavenie“. Viac informácií o spracúvaní údajov a našich partneroch nájdete na tejto stránke.
Dĺžka záručnej doby odpovedá vždy najmenej minimálnej dĺžky záručnej doby podľa občianskeho zákonníka, prípadne zvláštnych právnych predpisov, spravidla je to 24 mesiacov. Právnické alebo fyzické osoby - podnikatelia môžu mať túto záručnú dobu kratšiu
Záručná doba začína bežať od prevzatia tovaru kupujúcim. Ak má byť podľa objednávky kupujúceho, príp. podľa požiadavky príslušných právnych predpisov, prevedená odborná inštalácia tovaru osobou k tomu spôsobilou a oprávnenou, začína záručná doba bežať až odo dňa prevedenia inštalácie, pokiaľ ju kupujúci objednal najneskôr do troch týždňov od prevzatia tovaru a riadne a včas poskytol k prevedeniu inštalácie potrebnú súčinnosť.
Do záručnej doby sa nepočíta doba od reklamácie tovaru až do doby, keď to kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovar prevzal. Kupujúcemu bude vydané potvrdenie o tom, kedy tovar reklamoval, o prevedení záručnej opravy a o dobe trvania opravy.
Ak dôjde k výmene tovaru za nový alebo k výmene súčiastky, na ktorú je poskytnutá záruka, začína bežať záručná doba znovu od začiatku, od prevzatia nového tovaru (príp. od prevzatia tovaru s novou súčiastkou).
Na dary, ktoré sú poskytované celkom zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek práva spotrebiteľa. Taký tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.
Všetky opravy uplatnené právom sú v záručnej dobe bezplatné.
Záručné listy
Spolu s tovarom vám môže byť doručený i nevyplnený záručný list (pokiaľ nie je priložený záručný list, ako taký slúži faktúra / daňový doklad). Môžete ho poslať, spolu s číslom vašej objednávky alebo odkopírovanou faktúrou na adresu:
Internet Mall Slovakia s.r.o.
Galvaniho 6
821 04 Bratislava
Potvrdíme vám ho a zašleme späť na vašu adresu, ktorú ste uviedli v objednávke (pokiaľ neuvediete inú).
Záručné listy nepotvrdzujeme hneď, pretože tovar nevybaľujeme a fyzicky nekontrolujeme. Toto privilégium prináleží vždy zákazníkovi, ktorý si tovar zakúpil. Preto vám dávame priestor tovar najskôr starostlivo skontrolovať a vyskúšať.