10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Kód: 29389133

Decor By Glassor Bytový sprej Pomegranate and Lime

Decor By Glassor Bytový sprej Pomegranate and Lime

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Bytový sprej s vôňou Pomegranate and Lime. Delikátne spojenie citrusových tónov s ovocnými. Celý popis
Momentálne nedostupné.
20,89 €
20,89 €

Popis

Bytový sprej s vôňou Pomegranate and Lime. Delikátne spojenie citrusových tónov s ovocnými. Sladko ovocná aróma granátového jablka spolu s letnou šťavnatosťou limetky vytvára ovocný letný koktail, ktorý vás prenesie do stredomorskej ovocnej záhrady a prinúti vás relaxovať a aspoň na chvíľu sa zastaviť.
 
Parfém je vyrobený na juhu Francúzska. 82% ingrediencií pochádza z ekologického poľnohospodárstva a môže sa pýšiť označením VEGAN. Všetky obaly sú recyklovateľné a plastové fľaštičky s náplňou sú vyrobené z recyklovaných plastov.
 
Objem 100 ml
 
Interiérový sprej z kvalitných surovín bez ftalátov a konzervačných látok slúži skôr na krátkodobé prevoňanie a má okamžitý, avšak intenzívny účinok. Stačí ho rozprášiť v interiéri bytu či vozidla. Skvele funguje spolu s tyčinkovými difuzérmi, ktoré prevoňajú domácnosť dlhodobo. Skrytie nepríjemných pachov a rýchle prevoňanie dosiahnete s parfémovým bytovým sprejom.
 
Francúzska značka Esteban bola založená pred viac ako 35 rokmi cestovateľom a zároveň milovníkom parfémov Jean-Maxom Estébanom v túžbe podeliť sa o emócie a zážitky z cestovania. Značka Esteban sa vyznačuje nenapodobiteľnými vôňami, ktoré kladú dôraz na eleganciu a inováciu. Všetky produkty aj parfémy sú vyrábané s rešpektom k prírode, z prírodných surovín a recyklovateľných materiálov. Už viac ako 35 rokov vytvára Esteban voňavé doplnky, ktoré sa stanú vašimi priateľmi a premenia váš domov na oázu pokoja. Produkty značky sú známe a rozšírené po celom svete, vlastné butiky v Paríži a Tokiu.
 
Kúpou prispievate nadácii 1% for planét. Jedno percento pre planétu je medzinárodná organizácia, ktorej členovia prispievajú aspoň jedným percentom svojho ročného predaja na príčiny v oblasti životného prostredia.