3D LED TV LG s konverziou 2D obsahu do 3D, integrovaným satelitným tunerom a Full HD rozlíšením. Veľká uhlopriečka 140 cm, 4× 3D okuliare v balení, DLNA, extrémne nízka spotreba. Celý popis
Ušetríte 599 € 1 599 €
1 000 €
Ušetríte 599 € 1 599 €
1 000 €

16.5.2013
Výborná, tenká 3D televize. U 3D se mi líbí, že má nastavení "pozice" to znamená, že i 3D film, co na staré TV byl jen do hloubky se dá změnou tohoto nastavení vytáhnout ven - ale žádný extrém nečekejte, nicméně to zlepší 3D zážitek. Konverze z 2D do 3D také zaznamenala určitý posun, nejlépe si poradí s HD kanály. Přehrávač médií mě ale zklamal, oproti Samsungu není tak povedený i když výbava kodeků je srovnatelná... Samsung zobrazoval větší miniatury (náhledy) a byly k němu zobrazené i celé dlouhé názvy... to LG neumí, při najetí na miniaturu se musí čekat než název začne rolovat aby se celý zobrazil. Nejvíce mne ale štve nemožnost roztáhnout video ve formátu 4:3 na celou obrazovku, to Samsung uměl. Neskutečně mě štvou černé pruhy po stranách... velká škoda. U HD kanálů to neumí také, ale to neuměl ani Samsung... Přednastavené režimy obrazu - kino, film, hra atd jsou příšerné a je nutné si udělat vlastní, což zabralo nějaký ten čas. U Samsungu byly použitelné ty tovární. Já jsem nezaznamenal žádné problémy s externími HDD, TV zvládá i v pohodě napájet 2,5HDD z jednoho USB vstupu, tudíž lze připojit 2 takové HDD bez nutnosti externího napájení. Satelitní tuner nemohu hodnotit, jelikož jej zatím nepoužívám. U pasivního 3D mne překvapilo, že obraz se dělí dle horizontálních řádků, tudíž je ideální mít film jako dva obrazy nad sebou, což bohužel nemám, všechny 3D filmy mám jako SBS vedle sebe, tudíž výsledný obraz je ošizen už z podstaty formátu o plné rozlišení ve sloupcích a TV jej ještě ošidí o polovinu řádků. Škoda, příjde mi to nelogické. Nicméně ze vzdálenosti 3m to není poznat a kvalita 3D dle mých očí nijak netrpí... tudíž zrakem nepostřehnutelné. Televize nemá žádné vychytávky pro "hračičky" tudíž chybí wifi, internetový prohlížeč atd... TV má funkci DUAL Play, což jsem zatím nevyzkoušel - nemám na to brýle a zatím mne to tolik neláká... nejsem žádnej velkej pařmen :-D Funkce ECO je pro mě k ničemu - stáhne podsvícení obrazu nad únosnou míru a kazí celkový dojem ze sledování TV, tudíž jí mám vypnutou a raději si připlatím za elektřinu... Jedná se tedy o slušnou 3D TV pro normální lidi, kteří nebazírují na nejnovějších vychytávkách a konektivitě.
14.8.2012
moderny tv,ktory splnil naše očakávania,sme velmi spokojni,