10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny

LG 47LM760S

LG 47LM760S

Špičkový Cinema 3D LED TV s bohatými SMART TV funkciami, integrovanou Wi-Fi a konverziou 2D obsahu do 3D. Webový prehliadač, lokálna regulácia jasu, 4× 3D okuliare + 2 ks Dual Play okuliarov a ovládač Magic Motion v balení, WiDi. Celý popis
Ušetríte 643 € 1 699 €
1 056 €
Ušetríte 643 € 1 699 €
1 056 €

27.2.2013
televize má pěkný design, 3D funguje v pohodě, kvalita obrazu je mírným zklamáním i u HD vysílání-než se "zahřeje" tak je obraz místy trhavý, sdílení souborů v síti (i Wi-Fi) funguje také dobře avšak zobrazí jen některé typy souborů, internet běhá bez problémů, zatím jsem nezkoušel dual-play, spotřeba el.energie mi zatím nepřekročila 90W(typicky 50-70W).
21.2.2013
Velmi dobry vyrobok.
30.1.2013
Co se tyka meho nazoru, co se tyka obrazu je takovy ze velka spokojenost jak SD a HD (UPC) bal jsem se mnohem horsiho zobrazeni ale tohle opravdu hodne ovlivni prijem signalu. Hlavni parametr pro me je obraz prt to je to co od TV chci. Co se tyka BD, mkv. tak obraz pro me velke nadseni a velka spokojenost. Co se tyka neduhu: clouding mam opravdu minimalni coz me opet mile prekvapilo, nektere foto i zde jsou mnohem horsi nez se projevuji i meho kusu..... Co se tyka prouzkovani obrazu tak tento jen pozoruji take ale pouze pri velkem soustredeni na tento jev proto viz. vys prispevky si myslim ze by si pri vymene mohl clovek pomoci.... Dale dalsi vec maznutych rychlych scen zde bych souhlasil ze jev je viditelny a pri sportu se projevuje ale pomoci nastaveni obrazu dle mistnich rad se da jev pomerne dobre minimalizovat (ale zlate lcd na sport ;-)
Libor S.
25.1.2013
S výrobkem jsem spokojený, ale s firmou MALL.CZ spokojený nejsem. Jako jediný internetový obchod u kterého jsem kdy nakupoval zašle fakturu až po doručení.
Simona L.
4.1.2013
Pomalejší náběh po zapnutí TV vyváží všechny ostatní funkce (WiFi,pasivní 3D, EKOsenzor,dětská pojistka,...). Super obraz i zvuk. Výborně přehrává všechny dostupné formáty filmů a videí z USB. Na podstavci nic moc, ale na stěně ve výši očí je skvělá. Doporučuji zakoupit držák na dálkové ovládání Vogels RC 355.
Jiří K.
15.11.2012
Naprosto dokonalý obraz, pouze u satelitu (SKYLINK) je tam na začátku delší náběh. Velmi spokojeni s kvalitou obrazu i s funkčností.
Ján V.
19.10.2012
S výrobkom som veľmi spokojný. Splnil moje očakávania , pekný design,wi-fi,internet, farby ,3D (pasívne okuliare 6 ks.). Zaujímavé je aj konvertovanie z 2D do 3D. Teraz mám možnosť sledovať 2D filmy ako 3D. Bezproblémová komunikácia s ďaľšou technikou (fotoaparát,dvd,usb) Internet - pohodlné ovládanie pomocou dokúpenej klávesnice, alebo lg magic remote (súčasť balenia). Intuitývna inštalácia, ale aj prostredie s ponukami nastavenia. Natočenie obrazovky (asi 10 °). Záporov nemám zatiaľ veľa z dôvodu krátkeho používania. Jedine , aby bolo viac vysielaných programov v HD a aby sa mi podarilo spojazdniť ovládanie TV pomocou smartphonu Samsung galaxy ace. Taktiež chcem upozorniť na umiestnenie TV , aby nedošlo k odrazu svetla na pololesklej obrazovke. Výrobok by som určite odporučil.