0

LG 42LB671V

LG 42LB671V

Krásna 3D LED televízia LG s novým užívateľským rozhraním webOS a pohybovým ovládačom pre jednoduché ovládanie. Smart TV funkcie, celoplošné LED podsvietenie, nahrávanie na USB, spracovanie obrazu MCI 700, www prehliadač + Wi-Fi, HbbTV, WiDi pre bezdrôtový prenos obrazu, IPS panel, satelitný + nový DVB-T2 tuner, 2× 3D okuliare v balení, subwoofer Celý popis
Ušetríte 350 € 799 €
449 €
Ušetríte 350 € 799 €
449 €

Alexander K.
20.1.2015
Splnuje moje požiadavky kvalitný obraz aj ovládanie je výborné
3.1.2015
Kvalita obrazu je pre bežné sledovanie TV, ale aj prehrávanie DVD, BD vyhovujúca, resp. určite poteší. 3D nebolo podmienkou pri kúpe, ale s dodávanými okuliarmi funguje bez problémov. Taktiež zvuk je postačujúci, bez dodatočných repro. Diaľkový ovládač, hlavne ten so zjednodušeným prístupom k ponuke TV je intuitívny pre ovládanie a predovšetkým nevyhnutný, ak sa chcete po menu OS TV pohybovať bez zbytočných klikaní cez šipky na klasickom ovládači. Čo ma však na tomto TV nepotešilo je práve rýchlosť odozvy pri výbere v menu, resp. pri prepínaní kanálov (používam bez externého dvb-s prijímača samozrejme). Aktualizácia firmware síce trochu pomohla, ale stále to nie je ono :(. Druhá vec, ktorá je pre toto TV mínus je zdĺhavý prístup k obsahu na externému HDD, resp. USB flash, predpokladám, že opäť z dôvodu rýchlosti OS (HW by mal stíhať, preto tie 3 hviezdičky)). Neporovnateľné napr. so systémom v TV od Samsung-u. Ale pri prehrávaní fotiek vo vysokom rozlíšení je určite rýchlejší než konkurencia v danej kategórii. Určite by však mohli v LG dodávať lepší manuál, aj keď TV obsahuje elektronickú verziu, ale pre staršieho človeka je predsa len papierová verzia prijateľnejšia. Kladne hodnotím automatické, ale aj manuálne ladenie kanálov, len ešte musím prísť na to, ako mazať jednotlivé stanice samostatne :). Dizajn je naozaj elegantný a zároveň moderný a TV sa aj napriek svojej veľkosti obrazovky javí ako nenápadný doplnok v miestnosti hlavne vďaka minimálnej hrúbke rámu. Dajte si však pozor, ak chcete TV umiestniť na stolík menší než 93 cm, nožičky sú samozrejme na pevno a musia sa všetkými 4 bodmi dotýkať povrchu. Určite sa TV hodí viac na stenu. Pripojenie na internet prebehlo bez problémov, určite potešil pred-inštalovaný prehliadač internetových stránok. Po cca 1,5 mesiaci víkendového požívania je ešte skoro zhodnotiť všetky funkcie tejto TV. Celkový dojem: v danej kategórii poteší hlavne cena, obraz a zvuk vyhovuje, už len vydať nejaký lepší firmware na plynulú odozvu systému a budem spokojný na 100%.
24.12.2014
Televízor je super, len mám stále problém s časom. Keď ho nastavím, tak mi na ďalší deň ukazuje úplne iný čas.