Cena
Dostupnosť
Kategória
Predajca
- Radiť podľa
- Odporúčame
- Najnižšej ceny
- Najvyššej ceny
- Hodnotenia
- Najpredávanejšie
Klávesnica a myš – sada. Klávesnica má odolné klávesy na milión kliknutí, pripojenie káblovej USB; myš s optickým senzorom, rozlíšenie 1200 DPI. Dĺžka kábla: Myš 1,5 m, klávesnica 1,6 m. Rozmery: Klávesnica: 443 × 152 × 31 mm, Myš: 110 × 65 × 35 mm, hmotnosť: klávesnica: 505 g, myš: 78 g.
môžete mať 11.06 - 12.06
Klávesnica a myš – sada. Klávesnica má tichý dizajn a praktické klávesové skratky; myš je prispôsobená pre pravú aj ľavú ruku, rozlíšenie je 1600 DPI. Rozhranie: 2.4GHz bezdrôtové pásmo. Rozmery: Klávesnica: 443 × 152 × 31 mm, myš: 110 × 65 × 35 mm. Hmotnosť: klávesnica: 500 g, myš: 83 g.
môžete mať 11.06 - 12.06
Myš bezdrôtová, s ergonomickým dizajnom – zaistené Bluetooth prijímačom a pripojením 2,4 GHz. Pracuje s rozlíšením 1600 DPI. 1 x AA batéria. Vhodná pre pravákov aj ľavákov. Rozmery: 110 × 65 × 35 mm. Hmotnosť: 83 g.
môžete mať 11.06 - 12.06
Myš drôtová. Pracuje s 1200 DPI. USB prijímač. 3 tlačidlá. Dĺžka kábel 1,5 m. Rozmery: 65 × 35 × 110 mm. Hmotnosť: 77 g.
môžete mať 11.06 - 12.06
Kombinácia bezdrôtovej klávesnice a myši Kombinácia klávesnice a myši série Philips 3000 ponúka ergonomický dizajn a praktické skratky.
môžete mať 17.06 - 19.06
Myš drôtová, optická, s citlivosťou 1200 dpi. Zostava pravého a ľavého tlačidla a rolovacieho kolieska. Univerzálne použitie pre ľavákov aj pravákov, rozhranie USB. Rozmery 110 × 65 × 35 mm, hmotnosť: 83 g.
môžete mať 11.06 - 12.06
Bezdrôtová myš (zaistené 2,4 GHz pripojením). Pracuje s nastaviteľným rozlíšením 800–1200–1600–2400–3200 DPI. Poháňa ju AA batérie. Vhodná pre pravákov. Rozmery: 117 × 75 × 39 mm. Hmotnosť: 97 g.
môžete mať 11.06 - 12.06
Bezdrôtová myš, zaistené 2,4 GHz pripojením. Pracuje s 1600 DPI. Poháňa ju AA batérie. USB prijímač. Vhodná pre pravákov aj ľavákov. Rozmery: 65 × 35 × 110 mm. Hmotnosť: 83 g.
môžete mať 11.06 - 12.06
Spoločnosť Philips & Co. bola založená v roku 1891 v holandskom Eindhovene s cieľom uspokojiť rastúci dopyt po žiarovkách, ktorý nastal v dôsledku komercionalizácie elektriny.
V septembri roku 2004 predstavil Philips novú filozofiu značky nazvanú „sense and simplicity“, ktorá sa pre spoločnosť stala medzníkom novej cesty vpred. „Sense and simplicity“ odráža snahu spoločnosti Philips byť trhovo orientovanou firmou poskytujúcou služby a dodávajúcou výrobky, ktoré plnia sľub riešiť skutočné potreby zákazníka, ľahko sa používať a byť pritom moderné.
Spoločnosť dnes ponúka širokú škálu produktov vo veľa sekciách, napr. televízory, domáca zábava, počítačové produkty, telefóny, príslušenstvo, kuchynské prístroje, potreby pre domácnosť, osobná starostlivosť a ďalšie produkty.
Špecializácia
domáce spotrebiče, televízory, prenosné audio, mikrosystémy.