Fendi Fan Di Fendi Leather Essence - EDP
43,80 € 42,30 €

Fan Di Fendi Leather Essence je kožená vôňa pre ženy uvedená na trh v roku 2014. Hlavu tvorí živica elemi s mandarínkou. V srdci sa rozvoňajú akordy ruže a kože. Kompozíciu uzatvára sladká vanilka, pižmo a fazuľa tonka.

Fendi Furiosa - EDP
25,80 € 23,10 €

Furioso od značky Fendi je orientálno-kvetinová vôňa pre ženy uvedená na trh v roku 2014. Hlavu tvorí kalábrijský bergamot a ružové korenie, v srdci sa snúbi zaujímavá kombinácia čakanky, jazmínu a gardénie. Kompozíciu uzatvára ambra, kadidlo a guajakové drevo. .

Legendárny taliansky módny dom Fendi bol založený Eduardom a Adelou Fendi v roku 1925 ako firma s prvotriednymi koženými kabelkami a batožinou. Postupom času sa rozšírila o pánsku a dámsku konfekciu s množstvom módnych doplnkov, ktoré sa stali obľúbené nielen po celej Európe, ale na všetkých kontinentoch.

Štýl značky Fendi kládol od svojho počiatku dôraz na prepracované detaily, kvalitné materiály a jedinečný ale veľmi elegantný dizajn. Dnes je kreatívnym riaditeľom Fendi slávny módny génius a návrhár Karl Lagerfeld, ktorý do tohto klasického talianskeho štýlu vniesol tóny módnych trendov a nekonvenčných nápadov, ale nadčasová elegancia je u jednotlivých modelov stále zachovaná. Fendi úspešne prenikla aj na parfumérsky trh. Zákazníci, medzi ktorých patria ľudia mnohých vekových kategórií a to vrátane mnohých celebrít a módnych ikon, milujú Fendi z prostých dôvodov - všetko je precízne vyrobené z exkluzívnych materiálov a vďaka premyslenému dizajnu pomáha odhaľovať skryté pôvaby a jedinečnosť nositeľa.

Tváre reklamných kampaní Fendi bývajú veľmi rôznorodé, čo poukazuje na filozofiu značky, že každá žena či muž môžu byť elegantní a chic. V roku 2011 Fendi propagovala blonďavá kráska Natasha Poly a pre rok 2012 v kampani žiari exotická modelka Joan Smalls z Portorika. Podľahnite aj vy zmyselnej talianskej vášni a nonšalantnej elegancii značky Fendi.

Legendárny taliansky módny dom Fendi bol založený Eduardom a Adelou Fendi v roku 1925 ako firma s prvotriednymi koženými kabelkami a batožinou. Postupom času sa rozšírila o pánsku a dámsku konfekciu s množstvom módnych doplnkov, ktoré sa stali obľúbené nielen po celej Európe, ale na všetkých kontinentoch.

Štýl značky Fendi kládol od svojho počiatku dôraz na prepracované detaily, kvalitné materiály a jedinečný ale veľmi elegantný dizajn. Dnes je kreatívnym riaditeľom Fendi slávny módny génius a návrhár Karl Lagerfeld, ktorý do tohto klasického talianskeho štýlu vniesol tóny módnych trendov a nekonvenčných nápadov, ale nadčasová elegancia je u jednotlivých modelov stále zachovaná. Fendi úspešne prenikla aj na parfumérsky trh. Zákazníci, medzi ktorých patria ľudia mnohých vekových kategórií a to vrátane mnohých celebrít a módnych ikon, milujú Fendi z prostých dôvodov - všetko je precízne vyrobené z exkluzívnych materiálov a vďaka premyslenému dizajnu pomáha odhaľovať skryté pôvaby a jedinečnosť nositeľa.

Tváre reklamných kampaní Fendi bývajú veľmi rôznorodé, čo poukazuje na filozofiu značky, že každá žena či muž môžu byť elegantní a chic. V roku 2011 Fendi propagovala blonďavá kráska Natasha Poly a pre rok 2012 v kampani žiari exotická modelka Joan Smalls z Portorika. Podľahnite aj vy zmyselnej talianskej vášni a nonšalantnej elegancii značky Fendi.