Dometic Vysavač 12 V
155,47 €
+ doprava zadarmo

Vysávač na mokré a suché vysávanie s 12-voltovou batériou.


Baltzar von Platen a Carl Munters boli dvaja švédski študenti, ktorí verili, že pre chladenie môžu využiť teplo. V rokoch 1919–1922 sa im podarilo vyvinúť prvú chladiacu skriňu bez kompresora, pohyblivých častí a ľadu. V roku 1923 získala chladiaca skriňa patent a v rovnakom roku švédska spoločnosť Artic kúpila výrobné práva. Spoločnosť Electrolux videla v tomto patente veľký potenciál a kúpila spoločnosť Artic.

V roku 2001 spoločnosť Electrolux predala svoju divíziu produktov pre rekreačné účely s názvom Dometic súkromnej kapitálovej spoločnosti EQT. Od tohto roku milióny ľudí po celom svete kupujú a používajú jej výrobky. Sú medzi nimi užívatelia obytných vozidiel, vlastníci lodí, profesionálni vodiči kamiónov, rekreanti a milovníci prírody.

Cieľom spoločnosti bolo vytvoriť jednu silnú, konzistentnú a výraznú firemnú značku. Ponúka inteligentné, cenovo výhodné produkty a poskytuje riešenia, ktoré uspokoja základné potreby ľudí, túžiacich po mobilnom bývaní či profesionálnych vodičov nákladných automobilov. Koncepcia, ktorá vystihuje ponuku spoločnosti Dometic, znie: „Mobilné bývanie je ľahké.“

Baltzar von Platen a Carl Munters boli dvaja švédski študenti, ktorí verili, že pre chladenie môžu využiť teplo. V rokoch 1919–1922 sa im podarilo vyvinúť prvú chladiacu skriňu bez kompresora, pohyblivých častí a ľadu. V roku 1923 získala chladiaca skriňa patent a v rovnakom roku švédska spoločnosť Artic kúpila výrobné práva. Spoločnosť Electrolux videla v tomto patente veľký potenciál a kúpila spoločnosť Artic.

V roku 2001 spoločnosť Electrolux predala svoju divíziu produktov pre rekreačné účely s názvom Dometic súkromnej kapitálovej spoločnosti EQT. Od tohto roku milióny ľudí po celom svete kupujú a používajú jej výrobky. Sú medzi nimi užívatelia obytných vozidiel, vlastníci lodí, profesionálni vodiči kamiónov, rekreanti a milovníci prírody.

Cieľom spoločnosti bolo vytvoriť jednu silnú, konzistentnú a výraznú firemnú značku. Ponúka inteligentné, cenovo výhodné produkty a poskytuje riešenia, ktoré uspokoja základné potreby ľudí, túžiacich po mobilnom bývaní či profesionálnych vodičov nákladných automobilov. Koncepcia, ktorá vystihuje ponuku spoločnosti Dometic, znie: „Mobilné bývanie je ľahké.“