BINO

Značka BINO bola uvedená na trh v roku 1992 ako označenie pre škálu drevených hračiek, reklamných a darčekových predmetov a vybavenie materských škôlok. Rýchlo po svojom vzniku slávila značka BINO značný úspech nielen na domácom trhu, ale aj vo viac ako 10-tich ďalších krajinách Európy .

Filozofiou značky BINO je motto „Naše deti sú to najcennejšie čo máme“ . Základné stavebné prvky, na ktorých je značka vybudovaná sú kvalita, bezpečnosť a zdravotná nezávadnosť. Všetky použité materiály podliehajú presnej kontrole a rovnako ako všetky finálne výrobky spĺňajú všetky predpísané bezpečnostné normy. Produkty sú určené predovšetkým pre pobavenie a rozvoj detí od najmenších až po školákov. Väčšina hračiek spája zábavu s edukatívnou funkciou. Rad produktov podporuje rozvoj hrubej alebo jemnej motoriky, formou hry pomáhajú rozvíjať väčšinu zmyslov aj rozumové schopnosti. Firma je držiteľom certifikátu FSC, ktorý sa udeľuje iba firmám so šetrným prístupom k životnému prostrediu .