Zámena tovaru

Prišiel vám iný tovar než ten, ktorý ste si objednali?

Za túto nepríjemnosť sa vám veľmi ospravedlňujeme. Nesprávny výrobok, prosím, prineste na najbližšiu predajňu alebo doručte na reklamačné oddelenie MALL.SK. V prípade rozmerných výrobkov, ako je napr. chladnička alebo práčka, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku, na ktorej vám zabezpečíme dopravu správneho výrobku.

Ako postupovať pri vrátení

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Vrátenie na predajňu

Vrátenie na predajňu

Chybne doručený výrobok môžete priniesť do ktorejkoľvek našej predajne, spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Na pobočke výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vám výmenu za správny kus alebo vrátenie peňazí.

Niektoré naše pobočky zatvárame, podrobné informácie nájdete tu.

Zobraziť predajne

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Vrátenie na Zásielkovni

Vrátenie na Zásielkovni

Vrátený výrobok môžete priniesť na pobočku Zásielkovne (skontrolujte si prosím, že vybraná pobočka umožňuje zaslať balíček späť).

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (DOC, 49 kB). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Balíček musí spĺňať tieto parametre:
    • Max. hmotnosť = 5 kg
    • Max. rozmer jednej strany = 120 cm
    • Max. súčet rozmerov všetkých troch strán = 150 cm (napr. 60x50x40)
    • Min. rozmery 10x7x1 cm

    Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.

    V prípade, že vraciate väčší balík, využite prosím iné spôsoby vrátenia.

  3. Vyhľadajte vo svojom okolí pobočku Zásielkovne, ktorá umožňuje zaslať balíček späť. Obsluhe povedzte PIN kód 92317623 a číslo objednávky, prípadne meno. Zásielku nemusíte nadpisovať, všetko zariadi obsluha. Vyžiadajte si od obsluhy potvrdenie o zaslaní balíčka.

Po obdržaní zásielky výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14 dňoch a zaistíme vrátenie peňazí.

Služba vrátenia a reklamácie cez výdajnú sieť Zásielkovňa je zadarmo.

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Vrátenie poštou

Poslať reklamačnému oddeleniu

Ak nemáte predajňu po ruke, môžete tovar poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (DOC, 49 kB). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:

    Internet Mall Slovakia - Reklamačné oddelenie
    Areál G6
    Galvaniho 6
    821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov


    Na tejto adrese je možné vrátiť tovar aj osobne.
ICON/Vrácení a reklamace/Zákaznická linka Copy Created with Sketch.

Zákaznícka linka

Zákaznícka linka

Môžete nám zavolať:

  • Zákaznícka linka 02/5826 7310
  • Prevádzková doba zákazníckej linky: Po - Pi: 8:00 – 20:00 a So - Ne: 9:00 – 18:00

Alebo napísať:

Zobraziť kontaktný formulár