0
Kód: 1339670

SAMSUNG QE65Q85R

SAMSUNG QE65Q85R

4K QLED televízor s rozlíšením 3840×2160 v uhlopriečke 163 cm (65″), HDR, duálny tuner DVB-T/T2 (HEVC/H.265)/S2/C, Wi-Fi, Bluetooth, DLNA, prehrávanie z USB, záznam vysielania na USB, Timeshift, ovládanie hlasom (AJ), webový prehliadač, aplikácia O2 TV, dekodér Dolby Digital / Digital Plus. Pripojenie 4× HDMI 2.0 (ARC), 3× USB 2.0, 1× LAN, 1× optický audio výstup. Celý popis
1 349 Kč
1 349 Kč

Liana Y.
15.7.2020
Nemá chibu Nadherny obraz Super
30.6.2020
Hodně jsem váhal mezi nákupem OLED TV ideálně od LG a QLED Samsung vyšší model. Přesvědčila mne cena a protože jsem se v akci dostal u této TV pod 30 tisíc šel jsem do Samsung. A nelituji. Kvalita obrazu je výborná, upscale procesor je poznat i u klasického HD vysílání. Tizen je tradičně výborný a přehledný, všechny aplikace co člověk potřebuje včetně Apple TV která je super. Ovládání hlasem (bohužel Bixby je jen v AJ) je také dobré a využívám ho pro jednoduché povely. Youtube umí vyhledávat hlasem česky, což je super. Samsung zapracoval i na browseru, teď. používám internet jako na PC. Taktéž kovové dálkové ovládání je perfektní y jednoduché.
Marcel H.
29.6.2020
Televize se sama intuitivně programově nastavila a propojila s dalšími produkty bez problémů.
Vojtech N.
20.6.2020
Dizajnovo je televízor pekný. Ovládač kovový /to už je taká zbytočnosť/. Ale dá sa rýchlo zvyknúť na ovládanie /len s tými pár tlačítkami/. Možno chýbajú tlačítka 0-9 pre rýchle prepnutie napr. z 15 programu na 2 /najrýchlejšie to je teraz cez hlasové ovládanie, to nemá problém rozoznať prízvuk/. Pozorovacie uhly sú dosť dobré, antireflexný filter funguje tak na 75%, ale pri tej veľkosti je to asi potreba /až keď ho človek má, tak si uvedomí, ako na inom televízore sa pri tmavej farbe to leskne/. Nastavenie mám dosť podobné ako napr. uvádzajú na covybrat.cz, režim obrazu používam prirodzený a odtieň farby teplý1. Čierna je fajn cez deň, večer už je vidieť nedostatky, ale podsvietenie je rovnomerné bez fľakov. Repráky taká obyčka, trošku je počuť basy či hrúbku hlasu, ale jasne, že sa to nevyrovná externej zostave napr.5.1. Ináč ak už mal človek Samsung, tak je s tým všetkým rýchlo zžitý. Výrazný nedostatok som zatiaľ nenašiel /keď tak pridám neskôr/, na to na čo je TV určený, to poslúži.
Ivan B.
3.6.2020
ako tu už niekto spomínal momentálne za tu cenu je to top nákup