0
Kód: 1405226

Philips 55OLED754/12

Philips 55OLED754/12

Výpredaj
OLED televízor s rozlíšením 4K Ultra HD a uhlopriečkou 139 cm (55"). Engine P5, osvetlenie Ambilight, HDR10 +, zvuk DTS HD, podpora Dolby Atmos, tuner DVB T/T2 (HEVC)/C/S2, OS Saphi, Wi-Fi, Bluetooth, HbbTV, Miracast, webový prehliadač, nahrávanie vysielania, USB prehrávač , 4 × HDMI (ARC-CEC), 2 × USB, optický audio výstup, slúchadlový konektor, LAN, komponentný vstup. Diaľkový ovládač s hlasovým ovládaním. Reproduktory 2× 8 W a subwoofer 24 W. Celý popis
899 €
899 €

Ivo B.
1.11.2020
Vynikající OLED přístroj za současnou cenu. Přehraje HDR včetně HDR+ a DV. Někdo v hodnocení uváděl špatný OS Saphi, ale já jsem s ním spokojen. Tv používám především ke sledování TV pořadů a Blu-ray disk filmů, takže haldy Android aplikací opravdu nepotřebuji. Navíc zcela jistě bude tento uzavřený systém na okraji zájmu hackerů pomalý i nestabilní opravdu není. Také nechápu zmíněné nepodporování OS, že poslední aktualizace je z roku 2018. Nevím co měl hodnotitel za přístroj, ale tato TV byla uvedena na trh až v roce 2019 a aktualizace firmwaru jsou co 2 měsíce. I častěji, takže Philips se na ladění systému a případných problémech opravdu snaží pracovat. Za ty peníze OLED Tv opravdu super volba...
Michal L.
4.1.2021
Funguje super pekné farby
OLED
4K
Cena
Saphi Os, radšej Android TV
Nastavenia
David B.
26.10.2020
Ambilight je vyborne vyladena Skvely obraz
Bronislav S.
25.10.2020
Televize má dvě úrovně, první je obraz a zvuk a Ambilight, které jsou špička 👌🏻🤩 druhou úroveň má uživatelské rozhraní, operační systém, ovladač... atp, které nejsou na té nejlepší úrovni, má to své mouchy... Ale je to jen televize a při připojení nějakého mediaboxu, např s androidem se bude jednat o top volbu na trhu, vzhledem k ceně.
jaroslav š.
11.7.2020
mám to jako monitor pro pohodlí..ale,když se nehýbe obraz,obrazovka se chrání ztmavováním..nejde na to koukat celý den jako na led monitor..protože se občas zapíná čištění obrazovky,a to znamená,že se sama vypne na pár minut..ale barvy jsou krásné a byly tak ostré,že jsem je musel ztlumit:-))..vyladění barev a obrazu je podrobné,což jsem využil,a přizpůsobil si vše podle sebe..jinak zatím vše ok:-))
Petra Z.
6.4.2020
spokojenost
6.3.2020
Heureka recenzie
Velmi dobrý obraz, led podsvícení je super
Ovládání je trošku komplikovanější, odezva TV na ovladač je pomalejší. DO je jednoduchý, ale za cenu, že se musí řada věcí ovládat přes menu a místo stisknutí jednoho tlačítka to řešit v několika kroc…
Milan M.
3.3.2020
Televize je co se týká zobrazení spolu s ambient light naprosto skvělá. Tím to ale končí. SAPHI os je naprosté selhání, smart TV bych tomu vůbec neříkal. To už LG nebo Samsung s jejich uzavřenými OS jsou na míle daleko. Systém na úrovni 10 let staré tv. Nikdy jsem neviděl pohoromadě tolik nesmyslných aplikací. Krom youtube a Netflixu, které jednou dobře, jsou tam app v ruštině, němčině, atd. úplně k ničemu je jich asi 20. Žádný přehrávač videí, narazil jsem na několik videí přes NAS disk které formát nepodporovalo a nepřehálo.na Spotify a další taky můžete zapomenout. Alexa, oproti google má nesmyslně složité nastavení a registrací a v žádném případě se nedá srovnat. Samozřejmně neumí česky oproti googlu a nedá se v ní vyhledávat, pouze přikazy. Za mě obrovské sklamání co se týká OS televize, zbytek je skvělý a jen pro to jsem si ji nechal. Smart funkce se dají řešit přes Xiaomi Mi Box S, ale s televizí v této cenové hladině je to pěkná ostuda která ji sráží na dno.
OLED panel
Ambient light
Tenké rámečky
os SAPHI
Alexa
Ivan Č.
10.7.2020
Užívateľské rozhranie strašné,žiadna možnosť rozšírenia aplikácii,ovládač z ľahkého plastu (najhorší aký som kedy držal) ,zrkadlenie iPhone nemožné ,appka na internetovú tv (sledujte tv) chýba .Pačil sa mi akurát obraz a ambielight .Za tie peniaze žiadna paráda ,chýbajú mu veci ktoré už majú tv za 8000,-.
20.2.2020
Heureka recenzie
OLED panel Ambient light Tenké rámečky, krázný Výsledky hledání Výsledky vyhledávání na webu Tenké rámečky, Výsledky hledání Hezký design, tenké rámečky
Os Saphi Alexa Ovladač
Pavel B.
31.12.2019
Televizi používám 3 týdny a zatím smíšené pocity. OLED panel je perfektní, ale funkčnost TV není dobrá, už jsem musel 4krát vytáhnout ze zdi po úplném zaseknutí. Dvakrát mi na červeném tlačítku nešel zvuk a pomohlo zase až vytáhnutí ze zdi a opětovné připojení. Doufám že to vyřeším apple TV.
OLED panel je perfektní
Amblilight je taky super a návykové
systém na kterém jede televize je jako windows, při problému na tvrdo vypnout jinak s ním nic nehne