0

LG 55SK8100PLA

LG 55SK8100PLA

Super UHD televízor s Nano Cell farbami, uhlopriečka 139 cm (55"), rozlíšenie 4K Ultra HD, aktívny HDR s Dolby Vision. Perfect Color, lokálne stmievanie, Perfect Black, webOS Smart TV, HbbTV, tuner DVB-T/T2 (HEVC)/ S2/ C, internetový prehliadač, Wi-Fi, DLNA, Miracast, Bluetooth, audio 2.0k 20 W, Dolby Atmos, 4× HDMI 2.0, 3× USB, Magický ovládač, nahrávanie na USB. Celý popis
799 €
799 €

robert h.
28.3.2019
Zatím vše funguje jak má. Super obraz, perfektní zvuk a magicky ovladač je taky bezkonkurenční.
Lubomír H.
13.1.2019
TV je vynikající, velké množství nastavení a magický ovladač nemá chybu. Je to dobrá náhrada za plasmu. Vřele doporučuji.
David P.
29.8.2018
Televizi jsem kupoval s vědomím, že se jedná o to nejlepší, co může současná technologie LCD nabídnout. OLED televizi se nikdy nevyrovná, ale masové rozšíření OLED přijde, jen tam ještě nejsme (bráno s ohledem na cenu). Další rozhodovací faktor pro mě byla podpora Dolby Vision. Podpora Dolby Atmos je sice hezká, ale stejn jsem pořídil ještě LG soundbar s Dolby Atmos. Obraz televize je naprosto skvělý. Filmy v nativním rozlišení 4K jsou opravdu radost pohledět a sice nevím, jak by vypadaly na televizi bez Dolby Vision certifikace, ale jelikož je u mě zdrojem Apple TV 4K, tak aspoň placebo pocit funguje dobře. Asi největší zážitek jsou animované filmy, například Angry Birds, kde doslova vidíte jednotlivé peří hlavních hrdinů. Upscaling na 4K je také poměrně obstojný. Jediná věc, kdy trošku pokulhává je rychlý pohyb předmětu vůči okolí - například závody F1 nebo ve filmu Top Gun záběry na rychle prolétající letadlo. Objekt je pak trošku trhaně rozmazán. Ale není to nic hrozného. Rychlost televize (OS, zapnutí / vypnutí) je v porovnání se starší LG televizí skvělá a propojení se soundbarem od LG funguje na 1*. Jediná věc, co dle mého není úplně dobrá je lokální smívání. Snaha o to, aby se LCD televize co nejvíce přiblížila OLED je prostě marná. Nebudu tady do detailu popisovat jak směšně občas lokální stmívání působí. Nejvíce je to patrné u závěrečných titulků filmů na černém pozadí, kde to člověku ale nijak nevadí. Pokud je ale nějaká filmová scéna ve tmě nebo ryché přechody z tmavého na světlé, tak je to opravdu až trošku komické a občas to má i za následek, že vůbec nevíte, co se na obrazovce děje. Televize byla skvělý kup a obraz chválilo už hodně lidí, co zatím o 4K TV jen uvažují. Pokud nemáte velké nároky na zvuk, tak samotná televize nezní vůbec špatně, ale externí zdroj je externí zdroj.