SK 2018-11-MJ-XmasGifthelper


Spôsoby a ceny doručenia

Doprava zdarma

Využite dopravu zadarmo na všetky produkty, ktoré dodáva MALL.
Neplatí na produkty označené ako partnerský predaj.

Hurááá nakupovať

Osobné odbery

zpusoby_ceny_coruceni/Osobní odběr na prodejně Created with Sketch.

Osobný odber - MALL Shop

Viac info

ZADARMO

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na jednom z 12 MALL Shopov.

Zobraziť MALL Shopy

Základné informácie

  • Konkrétny MALL Shop si môžete vybrať v 3. kroku košíka „Doprava a platba“.
  • Akonáhle pre Vás na predajni MALL Shop zásielku pripravíme, obdržíte od nás potvrdzujúcu SMS správu a e-mail.
  • Zásielka Vás bude na predajni čakať po dobu 5 kalendárnych dní. Pokiaľ si zásielku v tejto lehote neprevezmete, objednávka bude stornovaná a tovar vrátený na sklad.
  • Termíny sa vzťahujú na tovar označený ako Na sklade MALL. Pokiaľ je tovar na sklade u dodávateľa, termín dodania nájdete v detaile produktu a v e-maile s potvrdením objednávky.
  • Platiť na predajniach môžete v hotovosti alebo kartou.

Kedy zásielku doručíme na predajňu MALL Shop

  • Tovar, ktorý si objednáte do 20:00, Vám odošleme a dodáme na predajne MALL Shop v priebehu nasledujúceho dňa. Termín sa vzťahuje na tovar označený v detaile produktu ako tovar Na sklade.
  • Možnosť dodania v ten istý deň: Tovar, ktorý si objednáte do 09:30 ráno na MALL Shop Bratislava – Petržalka, Vám doručíme ešte ten istý deň.
  • Termíny sa nevzťahujú na tovar označený v detaile produktu ako tovar Na sklade u dodávateľa ani na produkty označené ako Partnerský predaj. Konkrétny termín dodania pri týchto produktoch nájdete v detaile produktu a v e-maile s potvrdením objednávky.

Osobný odber - MALL Box

Viac info

ZADARMO

Základné informácie

  • Konkrétny MALL Box si môžete vybrať v 3. kroku košíka „Doprava a platba“.
  • Všetky MALL Boxy sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  • Tovar bude v MALL Boxoch na Vás čakať po dobu 5 dní.
  • Momentálne je možné využiť MALL Box iba na objednávky s jednou položkou.
  • Vzhľadom na veľkosť schránok, nie je možné do MALL Boxov doručiť objemný tovar.
  • Viac informácií nájdete na www.mall.sk/mallbox
zpusoby_ceny_coruceni/Osobní odběr na prodejně Created with Sketch.

Osobný odber - MALL Point

Viac info

ZADARMO

Základné informácie

  • Konkrétny MALL Point si môžete vybrať v 3. kroku košíka „Doprava a platba“.
  • Tu taktiež nájdete informácie o tom, či je možné vo vybranom MALL Pointe platiť kartou.
  • Na MALL Pointe nie je možné Vami objednaný tovar reklamovať ani odstúpiť od zmluvy. To môžete spraviť na ktoromkoľvek MALL Shope osobne.
  • Na MALL Point si môžete poslať aj tovar označený ako Partnerský predaj (Platí pre vybraných partnerov)
  • Z kapacitných dôvodov sa môže stať, že sa doručovacia doba predĺži alebo balík bude presmerovaný do iného MALL Pointu v rámci daného mesta.
zpusoby_ceny_coruceni/balikan a postu Created with Sketch.

Balík na poštu

Viac info

ZADARMO

Základné informácie

  • Ak je zásielka menších rozmerov, môžete si ju nechať doručiť na pobočku Vašej pošty.
  • V deň uloženia zásielky na pošte obdržíte od Slovenskej pošty SMS a e-mail s informáciou o jej doručení.
  • Zásielka bude na Vás čakať po dobu 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte. Po uplynutí odbernej lehoty Slovenská pošta vráti balík späť na sklad.
  • Vaša zásielka bude doručená na prislúchajúcu poštu podľa zadaného PSČ vo Vami zadanej doručovacej adrese.
  • Balík vydá pošta adresátovi alebo oprávnenému prijímateľovi po preukázaní totožnosti.

Doručenie na adresu

Objemné zásielky

Chladničky, práčky, nábytok, atď.

Bežné zásielky

zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_do3dnu Created with Sketch.

Doručenie do 4 – 6 pracovných dní

Viac info

Objemné zásielky

ZADARMO

Dostupné pri nákupe nad 200 €

Bežné zásielky

ZADARMO

Základné informácie

  • Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky, stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu Sledovanie objednávky.
  • V deň, kedy Vaša zásielka opustí náš centrálny sklad, obdržíte od nás potvrdzujúci e-mail.
  • V prípade dobierky je možné u kuriéra platiť iba v hotovosti.

Hranice dopravy zadarmo

  • Teraz akcia: DOPRAVA ZADARMO na bežný tovar (neplatí na objemný tovar a partnerský predaj)
  • V prípade nákupu objemného tovaru*, môžete dopravu zadarmo využiť iba pri objednávke nad 200 €.
  • Tieto hranice neplatia pre produkty označené ako Partnerský predaj. Pri partnerskom predaji si cenu dopravy, ako aj hranicu dopravy zadarmo, spravuje každý partner samostatne. Cena dopravy, ako aj doprava zadarmo sa teda kalkulujú pri týchto produktoch samostatne.

*Tovar, ktorého jedna z hrán presahuje 1,7 m, alebo celkový obvod hrán presahuje 3 m, alebo jeho celková váha presahuje 30 kg.

zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_urceny den Created with Sketch.

Expresné doručenie na konkrétny deň - v pracovný deň

Viac info

Objemné zásielky

14,90 €

Pri objemnom tovare

Bežné zásielky

3,99 €

Základné informácie

  • Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky, stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu Sledovanie objednávky.
  • V deň, kedy Vaša zásielka opustí náš centrálny sklad, obdržíte od nás potvrdzujúci e-mail.
  • Zásielku Vám doručíme vo Vami zvolený deň.
  • V prípade dobierky je možné u kuriéra platiť iba v hotovosti.
  • Ceny dopravy neplatia pre produkty označené ako Partnerský predaj. Pri partnerskom predaji si cenu dopravy spravuje a kalkuluje každý partner samostatne.
ICON/Způsoby a ceny doručení/Doručení v So / Ne Copy Created with Sketch.

Doručenie cez víkend

Viac info

Objemné zásielky

Bežné zásielky

5,90 €

Základné informácie

  • Počas víkendov a sviatkov nie sú doručované objemné balíky.
  • Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky, stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu Sledovanie objednávky.
  • V deň, kedy Vaša zásielka opustí náš centrálny sklad, obdržíte od nás potvrdzujúci e-mail.
  • V prípade dobierky je možné u kuriéra platiť iba v hotovosti.

Kedy zásielku doručíme priamo Vám?

Objednajte si tovar v piatok do 14:00 a doručíme Vám ho na druhý deň v sobotu, objednajte si tovar v sobotu do 14:00 a doručíme Vám ho na druhý deň v nedeľu.

zpusoby_ceny_coruceni/partnerske doruceni Created with Sketch.

Doprava pri partnerskom predaji

Viac info

Cena závisí na partnerovi

Tovar v rámci Partnerského predaja je dopravovaný priamo zo skladov partnera jeho vlastnými dopravcami. Cena a termín doručenia sa preto líšia v závislosti od zvoleného tovaru a príslušného partnera. Informáciu o termíne dodania nájdete v detaile produktu. Informáciu o cene dopravy nájdete po vložení tovaru do košíka, v 3. kroku „Doprava a platba“. Mnohí partneri poskytujú aj dopravu zadarmo. Hranicu dopravy zadarmo si však určuje každý partner samostatne. Pri vybraných partneroch je možné využiť aj dopravu na MALL Pointy.

Tovar z partnerského predaja je vždy označený nálepkou: Partnerský predaj

Základné informácie

  • Ihneď po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzujúci e-mail s číslom objednávky, stav doručenia objednávky si môžete pohodlne kontrolovať cez službu Sledovanie objednávky.
  • V deň, kedy Vaša zásielka opustí sklad, obdržíte potvrdzujúci e-mail.
  • V prípade dobierky je možné u kuriéra platiť iba v hotovosti.

Služby k doručeniu na adresu

Objemné zásielky

Chladničky, práčky, nábytok, atď.

Bežné zásielky

zpusoby_ceny_coruceni/vynos a instalace Created with Sketch.

MALL Comfort - Komplet

Viac info

Objemné zásielky

od 24,90 €

Bežné zásielky

Nový spotrebič vynesieme do ľubovoľného poschodia bez vašej pomoci, zároveň spotrebič zapojíme a zaistíme odvoz starého spotrebiča. Demontáž starého spotrebiča nie je súčasťou služby (starý spotrebič musí byť odpojený a pripravený, inak nie je možné realizovať jeho odvoz).

Pri využití služby je termín doručenia spravidla o 1 deň oneskorený oproti avizovanému termínu. O presnom dátume a čase vás bude informovať dopravca telefonicky.

Pri vynesení spotrebiča s váhou vyššou ako 75 kg (napr. americká chladnička) je potrebné počítať s pomocou vodičovi. Zabezpečuje spoločnosť Gebrüder Weiss.

Zobraziť viac informácií o MALL Comfort Komplet

Služba obsahuje

  • Vynesenie tovaru veľkých rozmerov do bytu.
  • Vybalenie tovaru doručovateľom.
  • Odstránenie aretačných (bezpečnostných) skrutiek (v prípade práčky).
  • Umiestnenie spotrebiča na miesto pôvodného.
  • Pripojenie k vopred pripraveným prívodom vody, odpadu, elektriny, a anténnemu rozvodu pri produktoch, pri ktorých je to podľa ich návodu použitia možné hneď po rozbalení.
  • Odvoz starého spotrebiča.
  • Odvoz obalového materiálu.

Služba neobsahuje:

  • Vynesenie tzv. Americkej chladničky, alebo iného tovaru s hmotnosťou nad 75 kg/ks.
  • Pripojenie na napätie 400 V.
  • Pripojenie alebo odpojenie plynovej prípojky.
  • Úpravy vodovodných, odpadových, elektrických prípojok alebo anténnych rozvodov.
  • Zásahy do stien, omietok, sadrokartónov nutných k úprave prípojok.
  • Zástavbu vstavaných spotrebičov.
  • Spojenie práčky a sušičky medzikusom.
  • Zmenu orientácie otvárania dverí pri chladničkách.
  • Upevnenie LCD a LED televízorov na stenu.
  • Doručenie na presný čas.

Podmienky:

Pre odvoz starého spotrebiča: spotrebič je kompletný, nepoškodený, odpojený, v prípade potreby zabezpečený, aby nedošlo k poškodeniu iného tovaru, čistý (chladnička, mraznička odmrazene, práčka vypustená,...).

Prístup k miestu doručenia max. 30,0 m, prístupový chodník spevnený, min. výška manipulačného priestoru 2,2 m, schody - min. šírka 1,1 m, dvere - min. šírka 0,8 m, točité schody nie, schody do podkrovia nie. V prípade rozmernejších spotrebičov je potrebná spolupráca zákazníka pri vynesení. Ak v dome nie je výťah, alebo sa spotrebič do výťahu nezmesti, je vynáška obmedzená po 4. poschodie.

zpusoby_ceny_coruceni/dodani do patra Created with Sketch.

MALL Comfort - Vynesenie do bytu

Viac info

Objemné zásielky

9,90 €

Bežné zásielky

Tovar Vám bude doručovaný jedným šoférom, počítajte prosím s možnosťou nutnosti Vašej výpomoci.

Služba obsahuje:

  • Telefonické avízo pred doručením zásielky.
  • Vynášku spotrebiča na určené poschodie.

Služba neobsahuje:

  • Pripojenie (inštaláciu) spotrebiča.
  • Montážne, príp. iné úpravy.
  • Odpojenie alebo znesenie starého spotrebiča.

Podmienky:

Prístup k miestu doručenia max. 30,0 m, prístupový chodník spevnený, min. výška manipulačného priestoru 2,2 m, schody - min. šírka 1,1 m, dvere - min. šírka 0,8 m, točité schody nie, schody do podkrovia nie. V prípade rozmernejších spotrebičov je potrebná spolupráca zákazníka pri vynáške. Ak v dome nie je výťah, alebo sa spotrebič do výťahu nezmesti, je vynáška obmedzená po 4. poschodie.

zpusoby_ceny_coruceni/odvoz stareho Created with Sketch.

MALL Comfort - Odvoz starého spotrebiča

Viac info

Objemné zásielky

14,90 €

Bežné zásielky

Pravidlá pre odvoz starého spotrebiča:

  • Spotrebič najprv odpojte, pripravte k transportu a umiestnite za prvé uzamykateľné dvere.
  • V prípade objednania dodania na poschodie Vám spotrebič odvezieme priamo z Vášho bytu.
  • Tovar Vám bude odvezený jedným šoférom za pomoci manipulačného vozíka.
  • Pokiaľ nebude s ohľadom na prípadné poškodenie Vášho majetku (schodiska, stien, dverí, podlahy) možné použiť manipulačný vozík, počítajte prosím s možnosťou nutnosti Vašej výpomoci.
  • Chladničku alebo mrazničku odpojte, prosím, včas, aby neobsahovali námrazu alebo vodu.
  • Práčku alebo umývačku riadu, prosím, odpojte tak, aby taktiež neobsahovali vodu.

Táto služba je zákazníkovi ponúkaná iba v prípade, že sa jedná o odvoz rovnakého druhu spotrebiča, aký si zakúpil a aký mu bol privezený.

Ďalšie informácie

Môžem sledovať stav mojej objednávky?

Viac info

Áno. So službou sledovanie zásielky máte svoj balík pod kontrolou. Sledujte svoju objednávku až do chvíle, kým sa Vám dostane do rúk!

Pre Vaše pohodlie a prehľad sme vytvorili službu sledovanie objednávok. Už nemusíte navštevovať weby dopravcov, všetko o Vašej zásielke nájdete prehľadne na našom webe. Stačí kliknúť na odkaz v e-maile potvrdenia objednávky alebo zadať číslo objednávky na stránke Sledovanie objednávky a uvidíte, či je Váš tovar u nás na sklad, alebo už na ceste k Vám.

SLEDOVAŤ OBJEDNÁVKU

Čo Vám služba prinesie?

  • Pomôže Vám mať prehľad o objednanom tovare.
  • Uvidíte, v akom stave sa Vaša objednávka nachádza.
  • Budeme sledovať Vašu objednávku u dopravcu za Vás.
  • Pošleme Vám do e-mailu odkaz s aktuálnym stavom Vašej objednávky.
  • Ušetríme Vám čas a starosti.

Lepšie je byť zaregistrovaný

Vytvorte si u nás účet. Ako prihlásený užívateľ máte prístup ku všetkým Vašim údajom a aktuálnym informáciám k objednávke, uveďte napríklad adresu predajne u osobného odberu, kontakt na dopravcu a pod.

Zaregistrovať sa

Problémy s doručovaním

Viac info

Ak Vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis na linke 02 / 5826 7310 alebo vyplňte náš kontaktný formulár

Kedy bude zásielka doručená?

Priebeh doručovania môžete sledovať on-line na vyššie uvedených odkazoch pri každom type doručenia. Číslo zásielky / balíku Vám bolo zaslané na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.

V prípade doručovania na naše výdajné miesta - MALL Shopy, MALL Pointy, MALL Boxy - Vás budeme informovať SMS správou a e-mailom akonáhle bude Vaša objednávka pripravená k vyzdvihnutiu.

Nedoručenie alebo neskoršie doručenie zásielky z dôvodu jej viditeľného poškodenia

Aby sme zákazníkom doručovali iba bezchybný tovar, prechádza tovar pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri zistení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymenený za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa, to však môže dodanie tovaru oneskoriť. Rovnako nedoručíme tovar, ktorý sa poškodil pri preprave. Takýto tovar automaticky vraciame naspäť do skladu a namiesto neho posielame nový nepoškodený tovar. Aj v tomto prípade to môže mať za následok oneskorenie dodania tovaru.

Nedoručenie zásielky z dôvodu straty u prepravcu

Stáva sa to veľmi zriedkavo. Ak k tejto situácii dôjde, objednáme pre Vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.

Prijatý tovar je poškodený

Pri preberaní tovaru od prepravcu si, prosím, dôkladne skontrolujte dodaný tovar.

Zásielku, ktorá javí znaky poškodenia, nepreberajte!

Ak ste si poškodenie všimli až následne, alebo ak je tovar poškodený napriek tomu, že je obal neporušený, treba čo najskôr (ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku) informovať prepravcu alebo našu spoločnosť. Viac informácií tu.

Tovar bol dodaný nekompletný alebo neodpovedá objednanému typu

Prosíme, napíšte nám podrobnosti prostredníctvom kontaktného formuláru ( položka „Reklamácia“) a my vám následne poradíme ako ďalej postupovať.

Viac informácii o reklamácii nájdete tu.