SK vikenodmanie


Poistenie predĺženej záruky

Kúpou poistenia predĺženej záruky získate naviac 12 alebo 36 mesiacov ochrany tovaru k štandardnej záruke poskytovanou výrobcom.
Máte tak istotu, že v prípade poistnej udalosti nebudete mať žiadne ďalšie náklady za opravu tovaru ďalšie 3 alebo 5 rokov.
AKCIA– v prípade, že si predĺžite záruku o 3 roky, cena je len 2-krát vyššia ako pri predĺženej záruke o 1 rok.

Rýchle fakty o Predĺženej záruke

Odpovede na Vaše otázky získate ľahko a rýchlo na linke:
+421 2/582 400 11

Telefónna linka je Vám k dispozícii v pracovné dni v čase od 08:00 – 17:00

Ako získať poistenie predĺženej záruky

Získať poistenie predĺženej záruky je veľmi jednoduché. Vyberte si tovar, zaškrtnite políčko „Extra služby: Predĺžená záruka o 1 rok“ alebo Predlžená záruka o 3 roky, ktoré sa nachádzajú priamo pri tovare a poistenie sa pridá do košíku spolu s tovarom.

Pri každom tovare, ku ktorému je možné zakúpiť poistenie predĺženej záruky, uvidíte vždy presnú sumu za poistenie, ktorá je vo výške 10 % pri predĺženej záruky na 1 rok a pri 20 % pri predĺženej záruke o 3 roky z nákupnej ceny vrátane DPH. V prípade uplatnenej zľavy pri nákupe tovaru sa suma za poistenie počíta z ceny tovaru pred zľavou.

Po zaplatení nákupnej ceny navýšenej o sumu za poistenie predĺženej záruky a prevzatí objednaného tovaru, dostanete e-mail s Certifikátom o poistení. Nákupná cena tovaru, ktorý môže byť poistený, musí byť minimálne 95 € a maximálne 3 000 € vrátane DPH.

Ako poistenie predĺženej záruky funguje

Pokiaľ dôjde k poruche tovaru v priebehu 12 alebo 36 mesiacov predĺženej záruky a budú splnené poistné podmienky, dostanete od poisťovne preplatené náklady na opravu tohto tovaru, a to až do výšky 1 000 €.

V prípade, že tovar bude neopraviteľný, vyplatí Vám poisťovňa časovú cenu výrobku. Časová cena sa vypočíta z nákupnej ceny výrobku, z ktorej sa za každý začatý mesiac od nákupu odpočíta 1 %.

Upozornenie! Ak nie ste spotrebiteľ a tovar nakupujete v rámci svojej firmy, či podnikateľskej činnosti ( podľa uvedeného IČA na doklade o kúpe ), nie je možné si na tovar zadať predĺženú záruku.

Je dobré vedieť

Hľadanie podľa čísla zásielky:

  • Pokiaľ je objednaný tovar vrátane poistenia predĺženej záruky zaplatený dopredu, avšak objednávku musíte z nejakého dôvodu zrušiť, bude Vám vrátená celá suma vrátane zaplateného poistného za poistenie predĺženej záruky.
  • Pokiaľ vrátite tovar v lehote 14 dní alebo tovar reklamujete, MALL.SK Vám vráti sumu za tovar a INSIA SK s.r.o. za poistenie.

Dôležité dokumenty k stiahnutiu

Podrobné informácie o predĺženej záruke a návod, ako postupovať v prípade, že ju chcete uplatniť, nájdete týchto dokumentoch:

Odpovede na otázky získate na zákazníckej linke na čísle +421 2/205 167 22.

Toto číslo slúži aj na nahlasovanie poistných udalostí. Poistenie predĺženej záruky Vám poskytujeme v spolupráci s Poisťovňou Cardif Slovakia, a.s. a poisťovacím maklérom INSIA SK s.r.o.