SK 2018-12-BO-PredvanocniBleskovyVyprodej


Predĺžená záruka

Nenechajte sa zaskočiť tým, že sa Vám tovar rozbil tesne po záruke. Predĺžte si ju o jeden, dva alebo tri roky.

  • Už sa nemusíte obracať na poisťovňu. Prípadné opravy riešite priamo s nami.
  • Platí pre elektronické aj mechanické poruchy po vypršaní zákonnej záruky.
  • Uznaných je viac ako 96 % nahlásených prípadov.

Kedy Vám predĺžená záruka napríklad pomôže?

Vyriešime za Vás všetky bežné poruchy, na ktoré by sa vzťahovala bežná dvojročná záruka.

2F05AFB5-A116-4DD4-9BBC-E42983162015 Created with sketchtool.

Práčka sa ako na potvoru rozbije 2 mesiace po vypršaní štandardnej záruky.

Zaplatíme opravu.

97B25CB6-1056-4FBA-8508-2C60F3106612 Created with sketchtool.

Tablet prestane z ničoho nič fungovať pol roka po vypršaní zákonnej záruky a nedá sa opraviť.

Zaplatíme amortizačnú hodnotu tovaru.

Predĺženie záruky zvládnete raz dva

Pri produktoch, pri ktorých službu ponúkame, stačí zaškrtnúť „Predĺžiť záruku“.

K objednávke Vám potom automaticky pripočítame cenu za poistenie.

Dokladom o zjednaní poistenia je faktúra, ktorú obdržíte po zaplatení objednávky.

Čo ak sa rozhodnem tovar do 14 dní vrátiť?

Vrátime Vám čiastku, ktorú Ste za poistenie zaplatili.

Čo ďalšie je užitočné vedieť?

Na čo sa predĺžená záruka vzťahuje?

Predĺžená záruka sa vzťahuje na všetky bežné poruchy, na ktoré sa vzťahuje aj štandardná záruka.

Výrobok je poistený proti elektrickej, elektronickej alebo mechanickej poruche, ktorá nebola spôsobená Vami.

Koľko mi zaplatíte v prípade poruchy v predĺženej záruke?

V prípade poruchy zariadenia v predĺženej záruke Vám uhradíme opravu do výšky časovej ceny, alebo zaistíme náhradný produkt.

V prípade, že tovar nie je možné opraviť, vyplatíme Vám časovú cenu tovaru. Časová cena je nákupná cena tovaru znížená o 1% za každý mesiac, ktorý uplynul od jeho nákupu.

Čo keď tovar reklamujem ešte v priebehu zákonnej záruky?

V prípade, že ešte v priebehu zákonnej záručnej doby tovar reklamujete a my Vám vrátime kúpnu cenu, poistenie automaticky zanikne a poistné Vám vrátime. V prípade, že Vám tovar iba vymeníme, poistenie predĺženej záruky bude platiť aj naďalej.

Ako nahlásim poruchu v predĺženej záruke?

Škodovú udalosť nahláste na telefónnom čísle: 02 / 3233 1905. Po telefonickom nahlásení škody, doneste tovar spolu s dokladom o nákupe na jednu z našich pobočiek, alebo ju zašlite na adresu reklamačného oddelenia:

Internet Mall Slovakia - Reklamačné oddelenie
Areál G6
Galvaniho 6
821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov

Ako prebieha vybavenie poistnej udalosti?
  • Škodovú udalosť nahláste na telefónnom čísle: 02 / 3233 1905
  • Tovar donesiete na našu predajňu či odošlete poštou na naše reklamačné oddelenie.
  • Servis vykoná diagnostiku, ktorá určí, či sa oplatí zariadenie opraviť, vymeniť, alebo je lepšie vrátiť Vám peniaze.
  • V prípade, že sa oplatí zariadenie opraviť, servis vykoná opravu. Tu hradíme my v plnej výške.
  • Tovar si buď vyzdvihnete na jednej z našich predajní, alebo Vám ich odošleme na Vašu adresu.

Dokumenty na stiahnutie

Zjednaním poistenia potvrdzujete, že ste sa zoznámili so všetkými dokumentami a súhlasíte s ich znením: