SK Garance doručení


Výrobok mi prišiel poškodený

Pokiaľ je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, informujte, prosím, čo najskôr, ideálne do 48 hodín od prevzatia výrobku, buď prepravcu alebo našu spoločnosť, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.

Dopravca:

  • Slovenská pošta - najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu alebo poškodenia s úbytkom obsahu zásielky, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní (reklamáciu môžete uplatniť na ktorejkoľvek pošte)
  • DPD – oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel: 18 373 alebo 0850 373 373 (v pracovné dni 7:30-18:00 hod)
  • Toptrans - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel.: +421 233 004 125, +421 233 004 127, +421 233 004 128 (v sobotu volajte len +421 911 448 731)
  • Gebruder Weiss - oznámiť do 2 pracovných dní a spísať Zápis o škode, Tel.: +421 2 3306 6500
  • INTIME – oznámiť do 48 hodín a spísať Zápis o škode, Tel: 02/16 160

Alebo sa ozvite nám

Môžete nám zavolať:

  • Zákaznícka linka 02/5826 7310
  • Prevádzková doba zákazníckej linky: Po - Pi: 8:00 – 20:00 a So - Ne: 9:00 – 18:00

Alebo napísať:

Zobraziť kontaktný formulár

Často kladené otázky

Mám od dopravcu prevziať výrobok, ktorý má viditeľne poškodený obal?

Pokiaľ má výrobok viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Výrobok môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu.

V prípade, že máte pochybnosť, či je výrobok vo vnútri balenia v poriadku, výrobok od dopravcu nepreberajte a kontaktujte zákaznícku linku MALL.SK na vyššie uvedenom telefónnom čísle alebo prostredníctvom kontaktného formulára. Zabezpečíme vám zaslanie nového výrobku.

Čo budem potrebovať pri reklamácii poškodeného výrobku na zákazníckej linke?

Pre urýchlenie vybavenia vašej požiadavky nám pomôže, keď vyplníte vyššie uvedený kontaktný formulár a pripojíte fotografie balenia výrobku a poškodenia výrobku.

Ako mám vrátiť poškodený výrobok?

Najvhodnejší spôsob vrátenia výrobku vám poradí naša zákaznícka linka. Všeobecne platí, že poškodený výrobok môžete vrátiť na ktorejkoľvek našej predajni alebo poslať reklamačnému oddeleniu. V prípade veľkých výrobkov, ako sú napr. chladničky alebo práčky, vám zabezpečíme odvoz poškodeného výrobku a jeho výmenu za nový.

Potrebujete poradiť?

02/5826 7310
Po - Pi: 8:00 – 20:00, So - Ne: 9:00 – 18:00