MALL Group

Mall Group

MALL Group tvorí najväčšiu e-commerce skupinu v strednej a východnej Európe, ktorá vznikla v roku 2016, kedy investičná skupina Rockaway dokončila za finančnej podpory Daniela Křetínskeho, Patrika Tkáča a skupiny PPF prevzatie siete e-shopov MALL. Portfólio skupiny kombinuje dve hlavné oblasti: e-commerce a finančné služby pre internetové nakupovanie. Pôsobí v deviatich krajinách a s viac ako štyrmi tisícmi zamestnancami ponúka svoje služby 130 miliónom obyvateľov strednej a východnej Európy. V roku 2020 doručila svojim zákazníkom viac ako 14 miliónov objednávok. Stratégiou MALL Group je vytvoriť okolo samotného nákupu celú platformu rozširujúcich služieb a funkcií, aby sa stala synonymom pre e-commerce skupinu 21. storočia. Víziou a cieľom skupiny je stať sa nákupnou destináciou číslo jedna pre e-nakupujúcich, čo znamená, že pre väčšinu ľudí bude miestom číslo jedna, kam vyrazia za online nákupmi.