Reklamácia tovaru

Chceme vám byť bližšie! Meníme sieť výdajní vo vašom okolí

  • nahrádzame vlastné predajne (MALL Shopy) širokou sieťou 5 000 výdajných miest
  • vrátiť alebo reklamovať tovar môžete ZDARMA na pobočkách Packeta
  • došlo k trvalému uzavretiu MALL Shopov

Reklamácia v autorizovanom servise

  • Nejrýchlejšie vybavenie
  • Bez obmedzenia veľkosti tovaru
  • Dostupnosť autorizovaného servisu sa môže líšiť v závislosti na značke
Vyhľadať autorizovaný servis

Postup reklamácie:

  1. Pred reklamovaním výrobok očistite a odstráňte všetky tekutiny (napr. olej, benzín, voda). Dáta zo zariadenia si prosím zálohujte.
    Tovar k reklamácii predávajte kompletný vrátane všetkého príslušenstva.
  2. Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúra).
  3. Vyhľadajte autorizovaný servis a postupujte podľa jeho pokynov. Výrobok môžete do servisu odovzdať osobne alebo poslať prepravcom. Niektoré servisy môžu zaistiť násvštevu servisného technika priamo u vás doma.
  4. Priebeh vybavovania svojej reklamácie môžete sledovať v autorizovanom servise.

Pokiaľ chcete získať ďalšie infomácie, môžete sa pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.

Postup reklamácie

Reklamácia cez Packetu

  • Doprava zadarmo
  • Dostupnosť po celej SR
  • Maximálny súčet všetkých troch strán je 120 cm a jedna strana nesmie byť dlhšia ako 50 cm. Maximálna hmotnosť je 10 kg. Minimálne rozmery zásielky sú 10×7×1 cm.

Postup reklamácie:

  1. Pred reklamovaním výrobok očistite a odstráňte všetky tekutiny (napr. olej, benzín, voda). Dáta zo zariadenia si prosím zálohujte.
    Tovar na reklamáciu odovzdajte kompletný vrátane všetkého príslušenstva.
  2. Zadajte
    na reklamáciu tovaru. Prípadne môžete ručne vyplnit Reklamačný list a priložiť do balíka.
  3. Zásielku dôkladne zabalte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Balík musí spĺňať parametre stanovené firmou Packeta.
  4. Zásielku odneste na podacie miesto Packeta, ktorá umožňuje odosielanie balíkov. Obsluhe na pobočke Packeta povedzte PIN kód 92317623 a číslo objednávky.
    Vždy si vyžiadajte u obsluhy potvrdenie o odoslaní balíčka!
  5. Po obdržaní zásielky výrobok odošleme na reklamáciu do autorizovaného servisu.

Pokiaľ chcete získať ďalšie informácie, môžete se pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.

Postup reklamácie

Reklamácia odoslaním na reklamačné oddelenie

  • Dostupnosť po celej SR
  • Bez obmedzenia veľkosti zásielky
  • Cena dopravy v závisloti na zvolenom prepravcovi.

Postup reklamácie:

  1. Pred reklamovaním výrobok očistite a odstráňte všetky tekutiny (napr. olej, benzín, voda). Dáta zo zariadenia si prosím zálohujte.
    Tovar na reklamáciu odovzdajte kompletný vrátane všetkého príslušenstva.
  2. Zadajte
    na reklamáciu tovaru. Prípadne môžete ručne vyplnit Reklamačný list a priložiť do balíka.
  3. Zásielku dôkladne zabalte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
  4. Na balík viditeľne napíšte
    Mall.sk - Helicar - Vratka
  5. Tovar pošlite zvoleným prepravcom na naše reklamačné oddelenie (vratku nie je možné priviezť osobne, adresa slúží iba pre zaslanie zásielky prepravcem):

    Mall.sk - Helicar
    Hala DC2
    900 55 Lozorno
  6. Po obdržaní zásielky výrobok odošleme na reklamáciu do autorizovaného servisu.

Pokiaľ chcete získať ďalšie informácie, môžete se pozrieť do sekcie Najčastejšie otázky.

Postup reklamácie

Najčastejšie otázky