SK 2019-02-SG-Zabijacka


Výrobok prestal fungovať v priebehu 14 dní od nákupu

Mrzí nás, že vám výrobok prestal fungovať hneď po jeho obdržaní. Ak výrobok prinesiete na našu predajňu alebo odošlite na adresu reklamačného oddelenia do 14 dní od jeho prevzatia, vybavíme vašu situáciu Odstúpením od kúpnej zmluvy.

Jak postupovat při vrácení

Vyberte, kam chcete výrobok vrátiť

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Vrátiť na predajňu

Vrátiť na predajňu

Vrátený výrobok môžete priniesť do ktorejkoľvek našej predajne, spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Na pobočke výrobok skontrolujeme, spíšeme Odstúpenie od kúpnej zmluvy a zaistíme vrátenie peňazí.

Zobraziť predajne

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Poslať reklamačnému oddeleniu

Poslať reklamačnému oddeleniu

Ak nemáte predajňu po ruke, môžete tovar poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy (DOC, 49 kB). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uveďte tovar do pôvodného stavu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:

    Internet Mall Slovakia - Reklamačné oddelenie
    Areál G6
    Galvaniho 6
    821 04 Bratislava - mestská časť Ružinov

Časté dotazy

Čo vyskúšať pred vrátením tovaru?

Pokiaľ sa jedná o mobilný telefón, tablet či počítač, vráťte najprv zariadenie do továrenského nastavenia či obnova (recovery) systému. Väčšinou býva vada v aplikácii tretích strán a tovar ako samotný nakoniec chybný nie je. Ako na to? To sa dozviete v bode 2., kde nájdete odkazy na webové stránky niekoľkých výrobcov zariadení.

Výrobok mi prišiel mechanicky poškodený a nefunguje

4. Pokiaľ výrobok prišiel mechanicky poškodený a nefunguje, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku, ktorá s vami dohodne ďalší postup.

Čo robiť v prípade, že mi nefunguje alebo prestal fungovať veľký výrobok, napr. chladnička alebo práčka?

Ak v priebehu 14 dní od prevzatia prestal fungovať veľký výrobok, napr. chladnička alebo práčka, kontaktujte, prosím, našu zákaznícku linku, ktorá s vami dohodne ďalší postup.

Potrebujete poradiť?

02/5826 7310
Po - Pi: 8:00 – 20:00, So - Ne: 9:00 – 18:00