Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž

Peter Valček: Slovník teórie médií A-Ž

Partnerský predaj - cenu dopravy určuje partner
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Celý popis
22,98 €
Vrátane DPH
20,66 €

Skladom u partnera 3 kusy

2.12.2021 - 3.12.2021 na vašej adrese
Možnosti doručenia
 

Kód: 100052567109

Popis

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
  • Datum vydání: 01. 03. 2012
  • Počet stran: 352
  • ISBN: 978–80–8119–042–1
  • Vazba: Pevná bez přebalu lesklá