3.5.2017
Hračka dobrá, jen náš pes neví, co s ní. Jde na to packama a to moc nefuguje, vždy to porazí celé. Nevím, jak ji naučit, aby to dělala hubou. :-)
Monika Ž.
2.5.2017
Super psi baví a stále hledají další a další dobrůtky. Doporučuji!
1.4.2017
Hracka sa mi velmi nepaci. Psovi staci aby trocha drgol do hracky a vsetky dosky vypadnu bez toho aby pochopil co ma vlastne robit, aj ked po case na to prisiel. Cena nie je privelka takze to neberiem ako vyhodene peniaze, ako chvilkova zabava to postaci. Co sa tyka balenia, tak som nespokojny, tovar bol v otrhanej krabici, akoby uz bola hracka pouzita a navod ziadny iba po anglicky, co pre mna nie je problem, ale podla mna ide o porusenie zakona, pretoze navod ma byt vzdy aj v slovenskom jazyku.
2.3.2017
Šelma se vždycky hrozně těší, až hračku dostane. Mám horkokrevného kokříka, který se nebojí do toho jít, tak hračku vyřeší asi tak za pět sekund, protože ji totálně zruší. Takže bych ji doporučil spíš pro nejmenší pejsky. Máme i složitější hračky, které se nedají převrátit a ty opravdu řeší. Tady holt ví, že likvidace je nejrychlejší řešení :-) Ale zase ho baví ze všech nejvíc. Věž je velice odolná a vydrží dost hrubé zacházení. První mu bylo potřeba vysvětlit, že je to jeho. Pak už se nebál a hned ji začal rozebírat....nejprve dokonce tak, jak je očekáváno. Hračka je dost lehká, ale kdyby se náhodou pejsek "zasekl", nenechte ho frustrovaného a názorně mu řešení ukažte. Uvidíte, že to pochopí velmi rychle. Je to dárek pro nás všechny - radost sledovat.
Tomáš F.
28.4.2016
Doručená hračka byla jiná, než ta co je uvedena na obrázku. Na obrázku je nejspíše dřevěná varianta, která se zdá být i o něco větší (což byl důvod, proč jsem zboží koupil zrovna zde). Skutečně doručené zboží vypadá jako zde: https://i.ytimg.com/vi/-Ir473-Xnx4/maxresdefault.jpg Doručené zboží mě tedy zklamalo, především kvůli tomu, že jsem si ho mohl spolu s jinými věci mohl objednat o 200 Kč levněji jinde.
1.1.2014
S tímto výrobkem jsem velmi spokojená. Podle mě je to velmi kvalitní hračka. Můj pes je z ní nadšený. Velmi se mi líbí provedení a bezpečnostní prvky. Nejsem si jistá, jestli je hračka vhodná i pro nejmenší plemena. Sice mám čivavu a ta si hru velmi užívá, ale nejvyšší patro je pro ní stále docela náročné. 100 % doporučuji
19.1.2013
Je to veľmi dobre a variabilne vymyslená hračka. Na začiatok je možné skryť granule len do pohárikov a neskôr ich dať aj do veže. V hračke sú malé dierky, cez ktoré psíček cíti vložené granule, čo ho veľmi motivuje a rýchlo na to príde, ako ich odtiaľ dostane. Negatívom hodnotím nestabilnosť hračky pri hre, treba ju pri hre držať z vrchu, lebo keď psík do nej s labkou ide, tak sa hýbe a poschodia vypadávajú.