Spoločnosť Internet Mall, a.s. (predtým bilezbozi.cz, s.r.o.) bola založená v roku 2000. Základnou myšlienkou bolo zmeniť model nakupovania elektroniky na internete z tzv. „katalógového predaja” na plnohodnotný nákupný proces, realizovaný s kompletnými informáciami a kompetentným zákazníckym servisom.
Cieľom spoločnosti je predovšetkým ušetriť čas zákazníkovi. Vybudovanie profesionálneho nákupného prostredia, vyspelého technického zázemia, kvalifikovaného poradenstva a prepracovaného modelu logistiky, chápeme ako prostriedok k dosiahnutiu cieľa.
2011
- Bratislavskú pobočku sme presťahovali do nových priestoroch kde našim zákazníkom vieme zabezpečiť väčší komfort na predajni a viac parkovacích miest.
- Otvorili sme novú predajňu v Košiciach.
- Urobili sme veľkú zahraničnú akvizíciu a vstúpili na trhy bývalej Juhoslávie.
- Za 3 milióny € kupujeme minoritný podiel v slovinskej spoločnosti Mimovrste.si.
- Otvorili sme hneď niekoľko kamenných pobočiek pre osobné odbery tovaru.
2010
- Takmer kompletne sme obmenili vrcholový manažment.
Do vedenia holdingu prišli postupne špičkoví manažéri. - Všetky zahraničné pobočky už bežia na systéme SAP.
- Spúšťame vlastný affiliate program, od ktorého si veľa sľubujeme, a investujeme masívne do nových technológií a logistiky.
- V máji došlo k úplnému zlúčeniu doterajších obchodov pod MALL.SK, tj. staré domény boli úplne presmerované na MALL.SK.
2009
- Otvorili sme novú športovú predajňu v Prahe a predovšetkým nové, moderné logistické centrum s výdajovým miestom a skladovým priestorom 6 800 m2.
- Výrazne sme posilnili holdingové vedenie o špičkových manažérov.
- Meníme obchodnú stratégiu a všetkých 22 obchodov zlučujeme pod jednu doménu www.mall.sk.
2008
- Vznikla holdingová spoločnosť Netretail Holding, B.V., ktorá zastrešuje a riadi všetky národné pobočky.
- Do našej spoločnosti vstupujú investori Intel Capital a 3TS Capital Partners. Spoločnosť nasadila nový informační systém SAP – partnerské riešenie S2AP for Retail & Trade.
2007
- Vstúpili sme na nemecký trh obchodom Germica.de a sústredili sa predovšetkým na zdokonaľovanie služieb posilnením zákazníckeho servisu, presťahovaním do nových priestorov v Prahe a otvorením nového distribučného centra.
2005 – 2006
- MALL.CZ rozrástla o nové obchody, vstúpili sme na zahraničné trhy na Slovensko, do Maďarska a Poľska a začali zvažovať vstup do Nemecka.
- Získali sme titul najrýchlejšie rastúca technologická firma v ČR.
2003 – 2004
- Boli otvorené ďalšie špecializované obchody a kamenné predajne.
- Stali sme sa akciovou spoločnosťou, sprevádzkovali vlastnú logistiku a ako prvý internetový obchod sme zaviedli splátky na diaľku a službu Peňaženka, ktorá umožňuje vyrovnanie ceny.
2002
- Kompletne sme prerobili technologické zázemie, začali realizovať víziu expertnej nákupnej galérie a prevádzkovať nové obchody.
- Do spoločnosti vstúpil nový investor a partner.
2001
- Masívne sme investovali do infraštruktúry, logistiky, rozšírenia sortimentu a zákazníckych služieb.
2000
- V novembri bola vďaka starostlivej príprave a tvrdej práce expedovaná prvá chladnička.
- Celkom sme predali tovar za takmer 900 tisíc korún.