Hotová katastrofa.
Dňa 19.11.2018 som objednal tovar dvoma objednávkami. č. 104998743 a č. 105011033. Keďže v klientskom zóne na mojom účte bola evidovaná iba objednávka č. 105011033 s termínom dodania 20.11. a ani o 2 dní t.j. 22.11. som nedostal žiadnu informáciu o dodaní tovaru a druhá objednávka v klientskej zóne na mojom účte evidovaná nebola, volal som Call centrum a po 15 minútach sa mi v poradí ako 15-tý zákazník podarilo dostať na linku a rozprávať s p. Hodačom, ktorému som vysvetlil problém a požiadal ho o informáciu, v akom stave sú moje objednávky. Sľúbil mi, že to preverí a bude ma informovať. Aj to splnil a napísal mi mailom túto informáciu:
"št 22. 11. 16:25 (pred 19 hodinami: Dobrý den pane Hamarčáku, kontaktuji Vás na základě naší telefonické domluvy. Obdržel jsem ověřenou informaci, že Vámi objednané zboží bylo poškozené, proto se vrátilo zpět do našeho skladu. Poprosím Vás o zaslání bankovního spojení pro vrácení platby zpět. Za vzniklé komplikace se velice omlouváme. Hezký den. S priateľským pozdravom, Richard Hodač zákaznícky servis MALL.SK http://www.mall.sk
Keďže ani neviem, o ktorú "pokazenú" objednávku ide, dnes som mu napísal 2 maily v znení:
"23.11.2018 8:13 (pred 3 hodinami) Dobrý deň pán Hodač, Vzhľadom k tomu, že 19.11.2018 som vystavil dve objednávky (č. 104998743 v sume 65,00 E a č. 105011033 v sume 69,00 E), chcem Vás požiadať o upresnenie, o ktorú objednávku ide a zároveň aký je stav druhej objednávky.Platbu môžete vrátiť na účet SK32 8360 5207 0042 0033 8215. Želám príjemný deň."
a druhy:
"23.11. 8:34 (pred 3 hodinami) Ešte raz pán Hodač, v klientskej zóne je moja objednávka č. 104998743 v sume 65,00 E otvorená a je uvedený predpokladaný termín dodania 20.11.2018. Dnes je už 23.11.2018 a ja som neobdržal doteraz žiadnu informáciu, že si mám objednávku vyzdvihnúť, alebo informáciu o stave objednávky. Keďže táto objednávka je pre mňa dôležitá, chcem Vás požiadať, aby ste ma bezodkladne informovali o stave jej vybavovania. Ďakujem."
Keďže ani tri hodiny nestačili na vybavenie mailu, pokúsil som sa kontaktovať telefonicky, ale telefón je stále obsadený. Medzitým už sa zmenil termín dodania objednávky, ktoré je na mojom účte evidovaná, z 23.11. na 26.11. Čo k tomu ešte dodať? Tu som nakupoval posledný krát.